1 00:00:01,776 --> 00:00:06,776 موتور اسپورتیو motorsportiv.ir 2 00:00:07,800 --> 00:00:08,720 از دستش دادم 3 00:00:08,800 --> 00:00:10,560 گندش بزنن، نه 4 00:00:16,120 --> 00:00:19,200 پارسال احتمالا جزو سخت ترین لحظات زندگیم بود 5 00:00:20,480 --> 00:00:22,560 تنزل رتبه در ردبول داشتم 6 00:00:24,080 --> 00:00:26,600 از ردبول به توروروسو منتقل شدم 7 00:00:26,680 --> 00:00:29,840 الکس آلبون با فقط دوازده مسابقه در فرمول یک 8 00:00:29,920 --> 00:00:32,560 جایگزین پیرگسلی در ردبول شده 9 00:00:33,320 --> 00:00:37,200 سپری کردن اون برهه برای من واقعا وحشتناک و سخت بود 10 00:00:37,280 --> 00:00:39,280 البته که کلی گندکاری کرده بودم 11 00:00:39,360 --> 00:00:41,080 آیا اخطار قبلی دریافت کرده بودید؟ 12 00:00:41,680 --> 00:00:42,520 خب 13 00:00:42,600 --> 00:00:45,880 پیر در ملاء عام تنزل رتبه پیدا کرد 14 00:00:46,400 --> 00:00:49,240 از این تصمیم سورپرایز شدید فکر میکنید منصفانه بود؟ 15 00:00:51,960 --> 00:00:54,680 در 2020 احساس میکنم که راننده کامل تری هستم 16 00:00:54,760 --> 00:00:57,680 و احتمالا در حال حاضر در بهترین سطح خودم قرار دارم 17 00:00:58,440 --> 00:01:01,120 در کنار لوییس همیلتون و مکس ورشتپن 18 00:01:01,200 --> 00:01:02,240 پیر گسلی 19 00:01:02,320 --> 00:01:05,440 بدون شک از راننده های برتر 2020 تاکنون بوده 20 00:01:07,440 --> 00:01:09,720 سزاوار برگشتن به ردبول هستم 21 00:01:11,560 --> 00:01:13,520 و هدفم همینه واضحه 22 00:01:30,400 --> 00:01:33,360 پلیور با شلواره یا پلیور با جین؟ 23 00:01:33,440 --> 00:01:36,320 هرچی - شلوار جینم خوبه، به شلوارم دست نزنین - 24 00:01:37,560 --> 00:01:38,760 اوکی، این خوبه 25 00:01:40,040 --> 00:01:42,040 بنظرم این خیلی خوبه 26 00:01:43,360 --> 00:01:44,280 بگیرش 27 00:01:44,360 --> 00:01:46,720 آره درسته 28 00:01:47,720 --> 00:01:49,280 اوه خدای من - ببین کی اینجاست - 29 00:01:50,200 --> 00:01:51,840 این حیوون وحشی دیگه کیه؟ 30 00:01:53,600 --> 00:01:55,400 چه هوای خوبی شده 31 00:01:55,480 --> 00:01:58,000 آره وقتی خورشید غروب میکنه هوا گرم ترم میشه 32 00:01:58,080 --> 00:02:00,160 آره ولی تو همیشه هاتی مگه نه؟ 33 00:02:00,240 --> 00:02:02,240 نه - وقتی من کنارت باشم، هات هستی 34 00:02:02,320 --> 00:02:04,640 نه بابا یجورایی آره، یجورایی هم نه 35 00:02:05,520 --> 00:02:06,840 دیگه نیستم 36 00:02:06,920 --> 00:02:09,520 "دیگه نیستم" یعنی یه موقعی هات بودی 37 00:02:09,600 --> 00:02:10,640 اون که بله 38 00:02:10,720 --> 00:02:14,640 اسم جدید توروروسو آلفا توری هست 39 00:02:14,720 --> 00:02:16,600 یه تیم جمع و جور متوسطه 40 00:02:16,680 --> 00:02:20,040 تنها دلیل وجود چنین تیمی در یک دهه گذشته 41 00:02:20,120 --> 00:02:24,000 اینه که برای راننده های جوان ردبول یه مدرسه فرمول یک محسوب میشده 42 00:02:25,720 --> 00:02:28,880 پیر وقتی که به آلفا توری پیوست 43 00:02:28,960 --> 00:02:30,960 اعتماد به نفسش کاملا دگرگون شده بود 44 00:02:33,360 --> 00:02:36,400 پیر گسلی راهش بسته شده اونا شونه به شونه هم حرکت میکنن 45 00:02:37,080 --> 00:02:38,120 همینه 46 00:02:38,200 --> 00:02:40,600 لحظه پرشوری برای آلفاتوری بود 47 00:02:40,680 --> 00:02:42,320 حالا، آیا گسلی میتونه همینجور ادامه بده؟ 48 00:02:42,400 --> 00:02:44,720 بله اون از راننده فراری عبور میکنه 49 00:02:44,800 --> 00:02:46,040 همینه 50 00:02:46,560 --> 00:02:47,960 اها همینه 51 00:02:48,040 --> 00:02:51,000 حس خوبیه کارت حرف نداشت پیر، فوق العاده 52 00:02:53,000 --> 00:02:57,480 هر راننده ای که برای آلفا توری مسابقه میده آینده خودشو در این تیم نمیبینه 53 00:02:58,640 --> 00:03:03,120 اینجا تیمیه که شما ارزش های خودتو ثابت میکنی تا به ردبول برسی 54 00:03:05,080 --> 00:03:07,040 برای من خوب شد که به اینجا اومدم 55 00:03:07,840 --> 00:03:10,520 فهمیدم که دوباره باید چجور رانندگی کنم 56 00:03:12,120 --> 00:03:13,440 یکم کوچیکه نه؟ 57 00:03:13,960 --> 00:03:16,200 البته که ماشینم قابل رقابت با بقیه نیست 58 00:03:16,280 --> 00:03:19,120 و به عنوان یه آدم رقابتی همیشه دوست دارم که توی سریعترین ماشین باشم 59 00:03:19,200 --> 00:03:24,080 هدفم همیشه این بوده که به تیم برتر ردبول برسم 60 00:03:25,320 --> 00:03:28,480 تا وقتی که رقابت گر هستم تا وقتی که تلاش میکنم 61 00:03:28,560 --> 00:03:29,720 فرصت ها از راه میرسن 62 00:03:29,800 --> 00:03:33,360 و درحال حاضر این روحیه و ذهنیت منه 63 00:03:41,160 --> 00:03:43,240 به اسپا فرانکوشامپ خوش اومدید 64 00:03:43,320 --> 00:03:46,320 واقع در اعماق جنگل آردن بلژیک 65 00:03:46,400 --> 00:03:49,400 یکی از قدیمی ترین پیست های گرندپری جهان 66 00:03:52,880 --> 00:03:55,800 این جمعه صبح، تمرین اول رو داریم 67 00:03:57,600 --> 00:04:00,520 سلام نتفلیکس درحال حاضر کاملا لبخند به لب ندارم 68 00:04:02,320 --> 00:04:05,040 صحنه جنجالی یک سال پیش 69 00:04:05,120 --> 00:04:07,280 وقتی تیم ردبول پیر گسلی رو 70 00:04:07,360 --> 00:04:08,520 به تیم دومش منتقل کرد 71 00:04:09,040 --> 00:04:10,080 آره دقیقا 72 00:04:10,160 --> 00:04:11,080 ببین کی اینجاست - صبح بخیر - 73 00:04:11,160 --> 00:04:12,320 صبح بخیر - صبح بخیر - 74 00:04:14,320 --> 00:04:16,480 برام خیلی سخته که دوباره به اسپا برگشتم 75 00:04:16,560 --> 00:04:18,360 تموم اون خاطرات دوباره یاداوری شدن 76 00:04:18,440 --> 00:04:20,120 اما شخصی نیستم که تسلیم بشم 77 00:04:24,360 --> 00:04:25,560 برنامه چیه؟ 78 00:04:26,080 --> 00:04:30,240 مصاحبه کنیم اولین نفرشون هم جنی گو از بی بی سیه 79 00:04:30,320 --> 00:04:32,280 باشه - با گوشی انجامش میدیم - 80 00:04:34,000 --> 00:04:35,160 همین الان پیر 81 00:04:36,120 --> 00:04:39,800 هممون اتفاق سال گذشته اسپا رو به یاد داریم 82 00:04:39,880 --> 00:04:43,040 مشخصا تنزل رتبه از ردبول 83 00:04:43,640 --> 00:04:46,800 ...چرا اینقدر احساس راحت تری در 84 00:04:46,880 --> 00:04:48,160 در تیم آلفاتوری دارید 85 00:04:48,240 --> 00:04:49,840 به نظر راضی میاین 86 00:04:49,920 --> 00:04:52,200 نتایجتون که اینو میگه 87 00:04:52,280 --> 00:04:54,080 در تیم دوم ردبول 88 00:04:54,160 --> 00:04:58,320 هرکسی که تجربه کار در اونجا رو داشته خیلی راضی نبوده 89 00:04:58,400 --> 00:05:00,960 نمیخوام زیاد وارد جزئیات بشم 90 00:05:01,040 --> 00:05:05,520 اما اونا پارسال صندلیو به الکس دادن چون نتایج درخشانی کسب کرده بود 91 00:05:05,600 --> 00:05:07,840 و خوشبختانه 92 00:05:07,920 --> 00:05:10,120 برای سال های پیش رو 93 00:05:10,200 --> 00:05:13,840 قراره با همین معیارها تصمیم گیری بشه 94 00:05:14,360 --> 00:05:16,760 اما بازم ته این ماجرا من تصمیم گیرنده نیستم 95 00:05:18,000 --> 00:05:21,920 بنظرم فرمول یک بسیار شخصی و سیاسیه 96 00:05:22,000 --> 00:05:25,120 وقتی نوبت به پیر برسه چیزای زیادی برای ثابت کردن داره 97 00:05:28,360 --> 00:05:32,360 متاسفانه مجبور شدم یک از سگ ها رو کنار بذارم 98 00:05:32,440 --> 00:05:33,440 اوه نه 99 00:05:33,520 --> 00:05:36,960 خیلی ناگواره چون اونا هم به عضوی از این خانواده تبدیل شده بودن 100 00:05:37,880 --> 00:05:40,640 تو این حالی که دارم، بهت میگم راجب پیر ازم بپرس 101 00:05:42,160 --> 00:05:45,520 دقیقا یک سال از جابجایی صندلی ها توسط ردبول میگذره 102 00:05:45,600 --> 00:05:48,680 بین پیر گسلی و الکس آلبون 103 00:05:48,760 --> 00:05:50,560 میگید که غیرممکنه 104 00:05:50,640 --> 00:05:52,840 یه روز پیر گسلی دوباره به تیم اصلی ردبول برگرده؟ 105 00:05:53,440 --> 00:05:57,360 اون مشخصا خودشو پیدا کرده و درآلفاتوری هم خوب کار کرده 106 00:05:57,880 --> 00:06:00,120 و البته که بله، ما پیشرفتشو رصد میکنیم 107 00:06:01,400 --> 00:06:02,720 برای ردبول رانندگی کردن 108 00:06:02,800 --> 00:06:04,560 تو این تیم نتایج حرف اولو میزنه 109 00:06:04,640 --> 00:06:09,320 اطلاعات زیادی از عملکرد و پیشرفتش داریم 110 00:06:10,280 --> 00:06:12,600 پیر امسال مسابقات خوبی رو پشت سر گذاشته 111 00:06:13,120 --> 00:06:15,520 ولی عملکردهای ضعیفی هم نشون داده 112 00:06:18,280 --> 00:06:21,440 ...پیر هیچ شانسی برای حضور تو فرمول یک 113 00:06:21,520 --> 00:06:22,440 بدون ردبول نداره 114 00:06:22,520 --> 00:06:24,120 و واقعیت اینه وقتی شما به چنین جایی میرسید 115 00:06:24,200 --> 00:06:27,400 اگه نتونید از پس فشار و کنترل دربیاید 116 00:06:27,480 --> 00:06:31,080 هیچ وقت دربالاترین سطح فرمول یک موفق نمیشید 117 00:06:38,160 --> 00:06:40,160 فکر کنم مردم از این اصلاح من انتقاد کنن 118 00:06:40,240 --> 00:06:43,640 میدونی چیه ریش هام مثه ریش های دوران بلوغ در میاد 119 00:06:43,720 --> 00:06:47,160 خشن ریشاتو میزنی - آره خشن میزنم - 120 00:06:47,680 --> 00:06:49,160 هیچ وقت کسی شیو کردنو بهم یاد نداد 121 00:06:49,240 --> 00:06:52,480 بنایراین اگه کسی میخواد اسپانسرم بشه ...ژیلت 122 00:06:52,600 --> 00:06:54,160 ژیلت یا نیوا 123 00:06:54,240 --> 00:06:55,760 افترشیو نیوا 124 00:06:55,840 --> 00:06:59,520 این حرفو براساس استعدادت تو رشد ریش میگم 125 00:06:59,600 --> 00:07:01,400 هدفت باید محصولات افترشیو باشه 126 00:07:01,480 --> 00:07:03,600 نه لوازم خود شیو 127 00:07:11,640 --> 00:07:15,520 پارسال مثه یه بچه مدرسه ای تو روز اول مدرسه بودم 128 00:07:17,320 --> 00:07:18,840 چجوری به این جایگاه رسیدی؟ 129 00:07:19,880 --> 00:07:21,960 هنوز به میانه فصل هم نرسیدیم 130 00:07:22,040 --> 00:07:25,320 هنوز احساس خیلی تازه ای به این ورزش دارم 131 00:07:28,560 --> 00:07:32,080 عملکرد الکس در 2020 تا اینجا خوب بوده 132 00:07:33,520 --> 00:07:34,840 اما عالی نبوده 133 00:07:35,440 --> 00:07:39,360 الان دیگه همه تو ردبول انتظار سکو دارن 134 00:07:40,680 --> 00:07:42,320 درسته بریم ببینیم که چی داریم 135 00:07:44,040 --> 00:07:46,400 در حال حاضر خیلی سخت با الکس داریم کار میکنیم 136 00:07:46,480 --> 00:07:49,360 سعی میکنیم اعتماد به نفسی که مکس در این ماشین داره رو برای اونم به وجود بیاریم 137 00:07:50,240 --> 00:07:52,040 ماشین امسال ساده نیستش 138 00:07:52,120 --> 00:07:55,560 مسلما ماشین نسبتا به پارسال قدرتمندتر شده 139 00:07:56,400 --> 00:08:01,160 و اون در برابر ورشتپن قرار داره که در یک فرم باورنکردنیه 140 00:08:11,840 --> 00:08:13,440 الکس، تعادل ماشین چجوریاست؟ 141 00:08:14,200 --> 00:08:16,880 ماشین تو پیچ اول یکم ناپایدار بود 142 00:08:17,560 --> 00:08:20,240 حسش اینجوریه که از ورود تا خروج لیز میخورم 143 00:08:20,840 --> 00:08:23,000 انگار که اصلا لاستیک ها نیستن - اوکی - 144 00:08:39,200 --> 00:08:40,240 روبراهی؟ 145 00:08:41,240 --> 00:08:42,720 انگار یکم از ایرادات ماشین حل شده 146 00:08:42,800 --> 00:08:45,720 ماشین هنوز هم ناپایداره ولی حداقلش اینه که قابل پیش بینیه 147 00:08:46,640 --> 00:08:47,520 آره 148 00:08:47,600 --> 00:08:50,080 به نظر از شرایط راضی نیست 149 00:08:52,320 --> 00:08:54,920 سال گذشته به سرعت وارد یک تیم بزرگ شدم 150 00:08:55,000 --> 00:08:57,040 اما معنیش این نیست که اومدم اینجا تا برای همیشه بمونم 151 00:08:58,360 --> 00:08:59,920 میدونید به عنوان یه راننده ردبول 152 00:09:00,000 --> 00:09:02,920 ازتون این انتظار میره که روی سکو برید و قهرمان بشید 153 00:09:06,760 --> 00:09:09,200 بنظر زیاد از روندن ماشین لذت نمیبره 154 00:09:09,280 --> 00:09:10,520 تعادل ماشین 155 00:09:11,240 --> 00:09:12,720 طبق رانندگیش در اخر هفته 156 00:09:12,800 --> 00:09:14,640 آره تو ماشین راحت نیست 157 00:09:15,960 --> 00:09:18,520 ...کم کم داره اون الگو تکرار میشه 158 00:09:19,680 --> 00:09:22,240 ...ما فقط باید یجورایی کاری کنیم زودتر راه بیفته 159 00:09:22,320 --> 00:09:23,400 آره دقیقا همینه 160 00:09:23,440 --> 00:09:26,400 بعدش همه چی واسش آسون تر میشه 161 00:09:27,880 --> 00:09:28,720 به هرحال 162 00:09:28,800 --> 00:09:30,960 بعضی از این چیزا رو باید تجربه کنه 163 00:09:31,480 --> 00:09:33,360 خیلی از سکو دور نیست 164 00:09:48,560 --> 00:09:49,560 ساکت باش 165 00:09:50,160 --> 00:09:51,400 اه باشه 166 00:09:52,320 --> 00:09:55,840 برگشتن به اسپا تمام خاطرات سال گذشته رو برام تداعی کرد 167 00:09:59,440 --> 00:10:02,000 ...تصادف مرگبار آنتوان هوبرت 168 00:10:02,080 --> 00:10:04,800 که در پیچ معروف "اروژ" درست پشت سر ما رخ داد 169 00:10:04,880 --> 00:10:07,200 خطرناک ترین اتفاق فصل 170 00:10:07,280 --> 00:10:09,120 چه در فرمول یک و چه در فرمول دو بود 171 00:10:10,240 --> 00:10:13,680 سال گذشته من از ردبول به توروروسو منتقل شدم 172 00:10:13,760 --> 00:10:16,400 و اخر همون هفته آنتوان هم فوت کرد 173 00:10:16,920 --> 00:10:19,640 سخت ترین لحظات زندگیم بود 174 00:10:24,480 --> 00:10:26,080 اون یه رفیق نزدیک برام بود 175 00:10:27,720 --> 00:10:29,920 وقتی بچه بودیم 176 00:10:32,680 --> 00:10:34,600 هدف های مشابهی تو زندگی داشتیم 177 00:10:35,240 --> 00:10:38,520 اون درست به اندازه من میخواست که تو فرمول یک باشه 178 00:11:01,480 --> 00:11:02,840 خیلی احمقانه ست مگه نه؟ 179 00:11:07,400 --> 00:11:11,080 وقتی از ردبول منتقل شدم آنتوان یه پیام واسم فرستاد 180 00:11:12,360 --> 00:11:14,160 به همه ثابت کن که اشتباه میکنن 181 00:11:14,240 --> 00:11:16,720 توانایی و استعدادتو به همه نشون بده 182 00:11:18,840 --> 00:11:23,120 اینجا راند هفتم فرمول یک 2020 ه 183 00:11:34,000 --> 00:11:35,480 سلام، چطورین؟ 184 00:11:37,880 --> 00:11:39,960 به زودی به نفر دومتون میرسیم (بوتاس) 185 00:11:40,800 --> 00:11:43,960 خودت میدونی اون تو پیچ پنجم ممکنه گند بزنه 186 00:11:44,040 --> 00:11:45,040 دقیقا 187 00:11:48,560 --> 00:11:50,720 فقط دو تیم در ده سال گذشته 188 00:11:50,800 --> 00:11:54,120 تونستن قهرمان جهان بشن ردبول و مرسدس 189 00:11:55,640 --> 00:11:59,080 و واقعا فکر میکنم که ما شانس زیادی برای قهرمانی داریم 190 00:12:00,040 --> 00:12:03,680 ولی هردو رانندمون باید از نهایت ظرفیت ماشین استفاده کنن 191 00:12:05,960 --> 00:12:07,000 روبراهی؟ 192 00:12:07,080 --> 00:12:09,960 اگه تحت فشارشون بذاریم بهم میریزن 193 00:12:10,040 --> 00:12:11,440 فقط هجومی برو جلو 194 00:12:12,120 --> 00:12:14,040 فشار روی الکس خواهد بود 195 00:12:15,120 --> 00:12:19,440 بهترین راه برای اینکه بتونه خودشو از زیر فشار خارج کنه اینه که به اولین سکوی خودش برسه 196 00:12:21,080 --> 00:12:24,480 اینجا خط استارته جلوتر از همه همیلتون، بوتاس و ورشتپن حضور دارن 197 00:12:24,560 --> 00:12:27,440 دنیل ریکاردو نفر چهارمه و پشت سرش الکس آلبون به عنوان نفر پنجم حضور داره 198 00:12:28,040 --> 00:12:30,600 پیرگسلی کارشو در رده 12 برای آلفاتوری شروع میکنه 199 00:12:30,680 --> 00:12:33,960 اون دست به هرکاری میزنه تا به اونچه که میخواد تو این مسابقه برسه 200 00:12:37,040 --> 00:12:40,480 چقدر زمان مونده ؟ - دو دقیقه تا چراغ سبز - 201 00:13:00,120 --> 00:13:02,280 اوکی پیر میدونی که چی میخوای 202 00:13:03,720 --> 00:13:05,720 و میریم که مسابقه اسپا رو داشته باشیم 203 00:13:06,840 --> 00:13:08,720 اه، محض رضای خدا 204 00:13:09,320 --> 00:13:10,480 یکم از ته فاصله گرفتم 205 00:13:16,720 --> 00:13:18,800 یالا - یالا - 206 00:13:20,840 --> 00:13:23,320 آلبون در پیچ اول خودشو از صف بقیه جدا میکنه 207 00:13:23,400 --> 00:13:25,880 و این به اکون اجازه میده که جاشو تصاحب کنه 208 00:13:32,160 --> 00:13:35,960 آلبون بعد از دست دادن جایگاه استارتش تلاش در بازپس گیری اون داره 209 00:13:36,040 --> 00:13:37,560 یه بار دیگه بریم براش 210 00:13:42,800 --> 00:13:43,800 گیر کردم 211 00:13:45,160 --> 00:13:46,240 بجنب الکس 212 00:13:49,480 --> 00:13:51,680 خیلی سخت بشه با دی آر اس گرفتشون 213 00:13:55,400 --> 00:13:57,640 آنبورد پیرگسلی رو شاهد هستیم 214 00:13:57,720 --> 00:14:00,640 میدونین که مسابقه چجوریاست هممون درگیرشیم 215 00:14:00,720 --> 00:14:03,120 این یه حمله همه جانبه ست 216 00:14:06,080 --> 00:14:08,160 ...بعد از اتفاقی که برای آنتوان افتاد 217 00:14:10,600 --> 00:14:12,240 ...باید به همه نشون بدم 218 00:14:12,840 --> 00:14:14,720 دارن وارد یه پیچ تند میشن 219 00:14:15,800 --> 00:14:17,480 که دارم بهتر عمل میکنم 220 00:14:18,960 --> 00:14:21,480 مراقب باش باید مراقب باشی 221 00:14:22,880 --> 00:14:26,080 پرز قراره توسط گسلی تحت فشار قرار بگیره 222 00:14:35,040 --> 00:14:38,640 چه حرکتی بود "شونه به شونه هم در "اروژ 223 00:14:38,720 --> 00:14:40,200 ما اینیم 224 00:14:40,280 --> 00:14:42,760 چه حرکتی رده یازدهمه 225 00:14:45,680 --> 00:14:49,120 یه موقعیت عالی براش پیش اومد از فراری هم عبور میکنه 226 00:14:50,160 --> 00:14:51,440 بجنب پیر 227 00:14:51,520 --> 00:14:53,480 حالا ما تو رده دهمیم 228 00:14:55,520 --> 00:14:58,480 گسلی تخیلی داره رانندگی میکنه اینطور نیست؟ 229 00:15:02,600 --> 00:15:03,880 اینم از رده نهم 230 00:15:04,520 --> 00:15:07,320 اوکی پیر آروم باش، آروم باش استرول جلوته 231 00:15:08,360 --> 00:15:09,600 یالا، بریم که بگیریمش 232 00:15:11,560 --> 00:15:13,840 گسلی حالا در رده هشتم قرار داره 233 00:15:18,680 --> 00:15:21,680 الکس آلبون اما خیلی تحت تاثیر قرارمون نداده 234 00:15:25,080 --> 00:15:27,760 الکس این اخرین دوره قوی باش 235 00:15:27,840 --> 00:15:28,840 باشه اوکی 236 00:15:30,040 --> 00:15:32,320 اختلافمون با اکون داره کم میشه 237 00:15:34,480 --> 00:15:37,680 استبان اکون، الکس آلبون رو در دید خودش داره 238 00:15:41,920 --> 00:15:44,040 اون به بیرون میزنه تا بتونه سبقت بگیره 239 00:15:44,760 --> 00:15:45,880 و موفق هم میشه 240 00:15:46,480 --> 00:15:48,360 اه محض رضای خدا 241 00:15:51,200 --> 00:15:53,160 لوییس همیلتون یه پیروزی دیگه 242 00:15:53,240 --> 00:15:54,880 رتبه اول و دوم برای مرسدس 243 00:15:55,400 --> 00:15:57,960 رتبه سوم برای مکس ورشتپن 244 00:15:58,040 --> 00:16:00,480 و الکس آلبون هم در جایگاه ششم قرار میگیره 245 00:16:00,560 --> 00:16:02,840 یه بار دیگه سکو رو از دست میده 246 00:16:02,920 --> 00:16:04,640 نتونست ضربه رو وارد کنه 247 00:16:06,160 --> 00:16:08,640 گسلی یا یه عملکرد خوب از خط پایان عبور میکنه 248 00:16:08,680 --> 00:16:13,240 با قرار گرفتن در رده هشتم صعود چهارپله ای رو داشت و عنوان بهترین راننده روز رو نصیب خودش کرد 249 00:16:14,080 --> 00:16:16,520 به افتخار پیر گسلی کلاه از سر برمیداریم 250 00:16:16,600 --> 00:16:18,280 چه رانندگی کردی پیر 251 00:16:18,360 --> 00:16:19,360 واو 252 00:16:20,040 --> 00:16:21,200 دهنش سرویس 253 00:16:23,240 --> 00:16:25,400 اوکی الکس تهش بدشانسی اوردی 254 00:16:26,360 --> 00:16:27,720 آره 255 00:16:39,360 --> 00:16:40,520 دور از ذهن بود 256 00:16:41,040 --> 00:16:42,840 یه مسابقه گوه 257 00:16:52,280 --> 00:16:54,240 میتونستی بهتر از این عمل کنی 258 00:16:58,320 --> 00:16:59,920 وقتی اوضاع خوب پیش نمیره 259 00:17:00,760 --> 00:17:02,320 من سخت گیرترین منتقد خودم هستم 260 00:17:03,320 --> 00:17:05,600 نمیشه پنهانش کرد 261 00:17:06,920 --> 00:17:08,640 خیلی سخته 262 00:17:09,240 --> 00:17:11,560 هیچ جایی برای شرمندگی وجود نداره 263 00:17:11,640 --> 00:17:13,360 و تنها نکته این ماجرا هم همینه 264 00:17:16,320 --> 00:17:18,320 پامونو بهم بزنیم؟ 265 00:17:20,080 --> 00:17:21,160 بهترین راننده روز 266 00:17:21,200 --> 00:17:25,360 عزیزم، اگه بخاطر فاصله گذاری اجتماعی نبود بغلت میکردم. چه رانندگی درخشانی بود 267 00:17:27,240 --> 00:17:29,120 کلا شش حرکت استادانه انجام دادی 268 00:17:29,200 --> 00:17:32,040 نه بابا؟ خودم اون حرکت با پرز رو دوست داشتم 269 00:17:32,120 --> 00:17:35,080 فکر کنم اگه بیخیال نمیشد جفتمون تو دیوار بودیم 270 00:17:35,160 --> 00:17:37,520 ...و منم بدجوری ازش استقبال میکردم 271 00:17:40,320 --> 00:17:42,600 جایگاه فعلی گسلی جایگاه درستی نیست 272 00:17:42,680 --> 00:17:45,520 همونجور که نشون داد واقعا خوبه 273 00:17:46,280 --> 00:17:48,240 ولی هنوز باید خودشو ثابت کنه 274 00:17:48,760 --> 00:17:50,760 و هم چنان خواهان صندلی ردبوله 275 00:17:50,840 --> 00:17:54,000 ...پیر فکر میکنی که این فرم خوبت میتونه روی 276 00:17:54,080 --> 00:17:57,320 آینده کاریت تاثیر بذاره؟ اونم وقتی که جایگاهتو در ردبول ار دست دادی 277 00:17:57,400 --> 00:17:59,680 اخر این ماجرا اون من نیستم که تصمیم میگیرم 278 00:17:59,760 --> 00:18:02,600 همیشه معتقد بودم تا زمانی که عملکردت خوب باشه 279 00:18:02,680 --> 00:18:05,120 دیر یا زود فرصت ها از راه خواهند رسید 280 00:18:07,360 --> 00:18:10,560 خوبه که میبینیم تیم دوممون آلفاتوری 281 00:18:10,640 --> 00:18:12,160 خیلی عالی کار کرده 282 00:18:12,240 --> 00:18:13,680 پیر خیلی خوب بوده 283 00:18:13,760 --> 00:18:16,800 تو اون فضا احساس خوبی داره 284 00:18:16,880 --> 00:18:19,160 بنظر خونسرد میاد 285 00:18:19,240 --> 00:18:22,200 و با پتانسیلی که ازش سراغ داریم داره رانندگی میکنه 286 00:18:24,224 --> 00:18:29,224 موتور اسپورتیو motorsportiv.ir 287 00:18:29,760 --> 00:18:32,880 واضحه که پیر تونسته عنوان برترین راننده روز رو مال خودش کنه 288 00:18:32,960 --> 00:18:35,720 این باعث میشه که اون در آینده ردبول جایی داشته باشه؟ 289 00:18:35,800 --> 00:18:37,560 پیر؟ اممم 290 00:18:37,640 --> 00:18:41,600 خب فکر میکنم اون در آلفاتوری عملکرد خوبی داشته 291 00:18:41,680 --> 00:18:45,120 اما ما از شرایط فعلی راضی هستیم 292 00:18:47,440 --> 00:18:48,880 اوکی، موفق باشید بچه ها 293 00:18:49,720 --> 00:18:50,840 هفته آینده میبینمتون 294 00:18:52,160 --> 00:18:54,880 من و هلموت اطلاعاتو بررسی میکنیم 295 00:18:55,920 --> 00:18:58,360 تصمیمامونو از رو احساس نمیگیریم 296 00:18:58,440 --> 00:19:00,040 بر اساس منطق کار میکنیم 297 00:19:00,640 --> 00:19:04,680 تصمیم هایی که میگیریم بیشتر براساس داده ها و آنالیز هستن 298 00:19:06,960 --> 00:19:08,360 از طرف کل تیم 299 00:19:09,280 --> 00:19:12,440 هیچکس فشاری وارد نکرده که 300 00:19:13,000 --> 00:19:14,640 باید پیر رو برگردونیم 301 00:19:19,200 --> 00:19:21,880 به بعدازظهر جمعه 302 00:19:21,960 --> 00:19:23,560 در این ناحیه جذاب از ایتالیا خوش اومدید 303 00:19:25,560 --> 00:19:28,400 در راند هشتم قهرمانی جهان فرمول یک هستیم 304 00:19:28,480 --> 00:19:30,920 امروز هیچ شهری به اندازه مونزا هیجان نداره 305 00:19:34,040 --> 00:19:37,760 ،در قلعه سرعت ،وداع پایانی پس از ۴۳ سال 306 00:19:37,840 --> 00:19:42,080 زمانش رسیده که قدردان خانواده ویلیامز در اخرین مسابقشون باشیم 307 00:19:42,160 --> 00:19:44,920 قبلا هم بهش گفته بودم از این به بعد تو خونه باید با تو سروکله بزنه 308 00:19:45,000 --> 00:19:47,600 ممنون واسه کار مزاحمت میشم 309 00:19:47,680 --> 00:19:48,800 دستیار شخصی لارم نداری؟ 310 00:19:53,360 --> 00:19:54,360 شرمنده 311 00:19:54,920 --> 00:19:58,440 چرا دقیقا همون لحظه که دوربین میاد گند میزنی 312 00:20:00,920 --> 00:20:03,400 امیدوارم این سری دیگه بتونیم ازشون جلو بزنیم 313 00:20:03,920 --> 00:20:06,120 میدونم سخته - آره - 314 00:20:06,200 --> 00:20:07,720 آماده برای یه روز خوب 315 00:20:13,800 --> 00:20:15,560 یادت باشه قبلا بهت چی گفتم 316 00:20:15,600 --> 00:20:18,680 ،اگه شروع کردن انتقاد ازت اجازه نده هر چرت و پرتی بگن 317 00:20:19,280 --> 00:20:20,680 کنترل دست ماست 318 00:20:23,040 --> 00:20:25,400 بالا پایین زیاد داشتی 319 00:20:25,480 --> 00:20:29,160 ولی کریستین و کل تیم ازت کاملا حمایت کردن 320 00:20:29,240 --> 00:20:30,600 حداقل در مطبوعات 321 00:20:30,680 --> 00:20:34,400 بعضی موقع ها تو مسابقه نتایجی میگیری که همه چیو تغییر میدن 322 00:20:34,480 --> 00:20:36,200 شاید این همون چیزیه که تو الان نیاز داری؟ 323 00:20:36,720 --> 00:20:38,760 به نظرت میتونی برای سکو بجنگی؟ 324 00:20:39,760 --> 00:20:44,840 شاید واقعا ردبول معتقد باشه که الکس راننده ی خوبیه 325 00:20:44,920 --> 00:20:48,600 اینکه الکس پتانسیلی رو داره که پیر فاقد اونه 326 00:20:48,680 --> 00:20:51,920 فکر میکنم الکس یه راننده فوق العاده برای مسابقه ست 327 00:20:52,000 --> 00:20:54,360 بنظرم هنوز بهترینشو ندیدیم 328 00:20:54,440 --> 00:20:58,000 هیچ علاقه ای به بازگشت پیر در این فصل نداریم 329 00:20:58,080 --> 00:21:01,040 از یه منظر دیگه ...شاید 330 00:21:02,160 --> 00:21:05,480 ...ردبول نمیخواد به این اعتراف کنه که 331 00:21:05,560 --> 00:21:07,000 اشتباه کرده 332 00:21:12,600 --> 00:21:13,600 وقت آتیش بازیه 333 00:21:18,320 --> 00:21:21,560 به کارائوکی ماشینی گسمن خوش آمدید 334 00:21:25,240 --> 00:21:26,640 خب میخوای اخبارو بدونی؟ 335 00:21:27,440 --> 00:21:30,320 "گسلی در 2020 به ردبول بازنخواهد گشت" 336 00:21:31,400 --> 00:21:32,400 هورنر گفته 337 00:21:32,880 --> 00:21:34,760 "الکس کم کم داره بهتر میشه" 338 00:21:34,840 --> 00:21:36,520 اون هنوز جوان و کم تجربه ست 339 00:21:36,560 --> 00:21:39,520 و ما هر کاری که از عهدمون بربیاد برای حمایت و شکوفا شدنش میکنیم 340 00:21:43,960 --> 00:21:45,480 ...ولی جدا مثه 341 00:21:47,360 --> 00:21:50,000 جوکه چجوری با این جوک کنار میان 342 00:21:53,640 --> 00:21:54,840 من هدف خودمو دارم 343 00:21:55,400 --> 00:21:56,480 جنگ ادامه داره 344 00:21:57,480 --> 00:22:00,160 و الان بریم چند امتیاز کوفتی کنیم 345 00:22:11,720 --> 00:22:14,320 بعضی موقع ها اتفاقات در فرمول یک عادلانه نیست 346 00:22:16,480 --> 00:22:18,600 متاسفانه همینه که هست 347 00:22:18,680 --> 00:22:21,160 احساس میکنم خیلی کوچیکه 348 00:22:21,240 --> 00:22:23,080 نه فقط جذبه 349 00:22:26,880 --> 00:22:28,520 اگه زمین بخورم 350 00:22:29,200 --> 00:22:32,080 قوی تر برمیگردم 351 00:22:33,040 --> 00:22:35,120 رادیو چک - رادیو اوکیه - 352 00:22:40,200 --> 00:22:42,280 میریم خط استارت لطفا تایید کنید 353 00:22:42,800 --> 00:22:44,080 دریافت شد 354 00:22:46,040 --> 00:22:47,600 یه موقع هایی مشکلات عصبانیتون میکنه 355 00:22:48,200 --> 00:22:51,760 من خودم از این شرایط برای قوی تر شدن استفاده میکنم 356 00:23:00,600 --> 00:23:02,920 وضعیت الکس کاملا واضحه 357 00:23:03,720 --> 00:23:06,880 میدونه که برای کسب نتیجه تحت فشاره 358 00:23:07,760 --> 00:23:11,440 "یکم بیشتر باید به حالت "دهنشو سرویس میکنم برسه 359 00:23:11,520 --> 00:23:13,840 اونوقت یه راننده عالی داریم 360 00:23:16,440 --> 00:23:18,960 به عنوان یه راننده ردبول باید عملکردت طوری باشه 361 00:23:19,040 --> 00:23:21,480 که روسای بزرگ شرکت رو ترغیب کنه 362 00:23:22,000 --> 00:23:23,880 تا در فرمول یک باقی بمونی 363 00:23:27,080 --> 00:23:28,800 الکس آلبون در جایگاه نهم کارشو شروع میکنه 364 00:23:28,880 --> 00:23:32,560 اتمام این مسابقه بدون سکو برای راننده ردبول میتونه ناامید کننده باشه 365 00:23:32,640 --> 00:23:35,360 کنار الکس، پیر گسلی در جایگاه دهم قرار گرفته 366 00:23:47,240 --> 00:23:49,520 ده ثانیه، ده ثانیه 367 00:24:14,720 --> 00:24:17,280 چراغ ها خاموش شدن و برو که رفتیم 368 00:24:30,040 --> 00:24:32,360 الکس آلبون و پیرگسلی کنار هم حرکت میکنن 369 00:24:35,120 --> 00:24:36,280 اوه یه برخورد 370 00:24:40,000 --> 00:24:41,480 گسلی ازش عبور میکنه 371 00:24:43,560 --> 00:24:46,640 میتونی چرخ جلو رو چک کنی ساندویچ شدم 372 00:24:46,720 --> 00:24:47,880 داریم چک میکنیم 373 00:24:52,000 --> 00:24:54,960 الکس آلبون همین اول کار مرتکب اشتباه شد 374 00:24:55,040 --> 00:24:57,040 و در نتیجه جایگاهشو از دست داد 375 00:24:57,120 --> 00:24:59,200 مشکلی با این شرایط ندارم 376 00:25:00,200 --> 00:25:03,080 کف قسمت چپ ماشین یکم آسیب دیده 377 00:25:04,560 --> 00:25:08,160 خب قراره عقب بیفتیم؟ - فعلا چهاردهم هستیم - 378 00:25:08,240 --> 00:25:11,800 آلبون در شرایط خیلی بدی قرار گرفته به رده چهاردهم سقوط کرده 379 00:25:21,280 --> 00:25:23,720 اوکی پیر بیا پیت، بیا پیت، بیا پیت، بیا پیت 380 00:25:25,760 --> 00:25:27,880 .گروه اول در پیت لین رو زمان واکنش تمرکز کنید 381 00:25:39,800 --> 00:25:40,800 اوضاع خوبه؟ 382 00:25:41,320 --> 00:25:43,960 در رتبه خوبی هستیم داری کارتو خوب انجام میدی 383 00:25:44,040 --> 00:25:45,400 ادامه بده، ادامه بده، ادامه بده، ادامه بده 384 00:25:55,960 --> 00:25:59,440 لکرک یه ثانیه ازت عقبه - دریافت شد - 385 00:26:05,360 --> 00:26:07,720 چه تصادف بزرگی بود 386 00:26:09,200 --> 00:26:10,520 لکرک رفت بیرون؟ 387 00:26:10,600 --> 00:26:12,640 آره از مسابقه خارج شد 388 00:26:13,640 --> 00:26:16,040 ماشین ایمنی، ماشین ایمنی، ماشین ایمنی 389 00:26:19,400 --> 00:26:21,720 اوکی پیر هنوز دارن پیست رو صاف میکنن 390 00:26:21,800 --> 00:26:24,840 فعلا پیت لین بسته ست باز شد خبرت میکنم 391 00:26:26,480 --> 00:26:29,400 ورودی پیت لین بسته ست ولی همیلتون داره واردش میشه 392 00:26:33,920 --> 00:26:35,800 کی جلومون رفت پیت؟ 393 00:26:37,240 --> 00:26:40,520 فقط همیلتون ولی پیت لین بسته بود باید جریمه بشه 394 00:26:43,200 --> 00:26:45,040 همیلتون تحت بررسیه 395 00:26:45,080 --> 00:26:47,720 بخاطر تعویض لاستیک اونم وقتی ورودی پیت لین بسته بود 396 00:26:49,080 --> 00:26:51,520 الان ورودی پیت لین باز شده 397 00:26:51,600 --> 00:26:54,760 خروجی پیت لین قراره شلوغه بشه همه دارن تعویض لاستیک میکنن 398 00:26:54,840 --> 00:26:56,080 دریافت شد 399 00:27:02,680 --> 00:27:05,640 برامون عالیه برامون عالیه 400 00:27:05,720 --> 00:27:06,600 دریافت شد 401 00:27:06,680 --> 00:27:09,440 این اتفاق نظم و ترتیب این راند رو بهم زده 402 00:27:09,520 --> 00:27:13,920 ،پیر گسلی قبلا به پیت رفته پس الان خیلی سود میکنه 403 00:27:14,000 --> 00:27:17,600 اوکی پیر بیست ثانیه جلو افتادیم 404 00:27:19,880 --> 00:27:22,400 تو چه رده ای هستیم الان؟ - سوم - 405 00:27:23,480 --> 00:27:25,640 حالا چراغ های قرمز روشن شدن 406 00:27:25,720 --> 00:27:28,440 روشن شدن چراغ های قرمز به معنی تکرار این دوره 407 00:27:28,960 --> 00:27:30,880 صحنه های باورنکردنی در مونزا 408 00:27:30,960 --> 00:27:34,200 در حال حاضر پیرگسلی در یه رتبه باورنکردنی حضور داره 409 00:27:34,720 --> 00:27:38,200 وقتی توقف کردی برو تو جایگاه سوم - دریافت شد - 410 00:27:38,800 --> 00:27:42,480 همیلتون پیشتازه استرول دوم و گسلی سوم 411 00:27:44,520 --> 00:27:47,360 آماده میشیم تا دور 28 رو دوباره شروع کنیم 412 00:27:51,720 --> 00:27:53,600 خب پیر هدفمو میدونی 413 00:27:53,640 --> 00:27:57,200 آره خوبه که فشار بیاریم ببینیم چی بدست میاد 414 00:28:00,840 --> 00:28:03,800 در فرمول یک هیج وقت نمیدونی چه اتفاقی پیش میاد 415 00:28:07,000 --> 00:28:10,040 هیچ جوره این فرصتو از دست نمیدم 416 00:28:23,880 --> 00:28:27,040 یه بار دیگه میریم برای مسابقه استرول عقب میفته 417 00:28:27,120 --> 00:28:28,560 گسلی حالا در رتبه دومه 418 00:28:32,560 --> 00:28:34,600 اوکی ادامه بده، ادامه بده، ادامه بده، ادامه بده 419 00:28:37,400 --> 00:28:40,360 لوییس همیلتون فعلا پیشتاز مسابقه ست 420 00:28:47,440 --> 00:28:49,920 اصطکاک ترمز پشت ماشین در چه وضعیه؟ 421 00:28:50,840 --> 00:28:54,040 طبق داده ها هنوز خوبه پیر طبق داده ها هنوز خوبه 422 00:29:01,640 --> 00:29:03,200 اخبار از بخش کنترل مسابقه 423 00:29:03,240 --> 00:29:06,320 ده ثانیه پنالتی توقف در پیت استاپ برای لوئیس همیلتون 424 00:29:06,840 --> 00:29:07,840 و داره میاد 425 00:29:07,880 --> 00:29:10,640 همیلتون از صدرجدول وارد پیت لین میشه 426 00:29:10,720 --> 00:29:13,280 تا ده ثانیه جریمه توقفشو بپردازه 427 00:29:18,960 --> 00:29:22,080 پیر گسلی پیشتاز گرندپری ایتالیاست 428 00:29:22,880 --> 00:29:25,640 خونسرد باش پیر، خونسرد باش حواست به سرعتت باشه 429 00:29:25,720 --> 00:29:26,720 دریافت شد 430 00:29:29,720 --> 00:29:33,240 گسلی، ساینز، استرول اول، دوم، سوم 431 00:29:35,600 --> 00:29:36,920 ساینز داره نزدیک میشه 432 00:29:38,680 --> 00:29:40,240 بگو چقدر ازش جلوئم 433 00:29:40,920 --> 00:29:43,920 ساینز 2.1 ثانیه و پشت اون استرول 2 ثانیه 434 00:29:44,600 --> 00:29:46,800 هفت دور باقی مونده هفت دور 435 00:29:52,160 --> 00:29:55,640 گسلی چقدر دیگه میتونه ساینز رو از منطقه دی‌آر‌اس دور نگه داره؟ 436 00:29:55,720 --> 00:29:57,400 نمیدونم اگه بیشتر زور داریم 437 00:29:57,440 --> 00:29:59,080 اگه داریم استفادش کنیم 438 00:30:02,240 --> 00:30:06,520 چنین شانسی شاید دیگه هیچ وقت برای این دو راننده ایجاد نشه 439 00:30:06,600 --> 00:30:09,880 نمیدونی در فرمول یک چه اتفاقی میفته باید از فرصت ها استفاده کنی 440 00:30:12,000 --> 00:30:14,080 یکی از آرزوهام قهرمانی در مسابقه فرمول یک بوده 441 00:30:14,120 --> 00:30:17,400 از زمانیکه شروع به تماشای فرمول یک کردم وقتی پنج سالم بود 442 00:30:17,960 --> 00:30:22,080 اما برای بردن یه مسابقه فرمول یک با یه ماشین متوسط 443 00:30:24,480 --> 00:30:26,120 نیازه که همه چیو به خطر بندازی 444 00:30:34,920 --> 00:30:36,760 ساینز داره تمام تلاششو میکنه 445 00:30:36,840 --> 00:30:39,000 گسلی تحت فشار زیادی قرار گرفته 446 00:30:39,920 --> 00:30:42,160 دو دور دیگه، دو دور دیگه 447 00:30:43,920 --> 00:30:45,520 اوکی ادامه بده، ادامه بده، ادامه بده، ادامه بده 448 00:30:51,960 --> 00:30:55,040 ساینز داره باتری رو شارژ میکنه تا آماده حمله بشه 449 00:30:55,120 --> 00:30:56,160 میتونیم دفاع کنیم 450 00:31:00,320 --> 00:31:02,640 ساینز الان یه ثانیه فاصله داره 451 00:31:09,960 --> 00:31:11,960 آخرین دور، یه دور دیگه 452 00:31:21,280 --> 00:31:23,760 کارلوس ساینز داره نزدیک میشه 453 00:31:23,840 --> 00:31:25,640 اما به اندازه کافی نزدیک نشده 454 00:31:33,760 --> 00:31:36,960 یالا، یالا، یالا، 455 00:31:37,040 --> 00:31:41,400 پیرگسلی قهرمان گرندپری ایتالیا میشه 456 00:31:42,120 --> 00:31:43,120 اوه خدای من 457 00:31:43,760 --> 00:31:45,320 چیکار کردیم 458 00:31:45,400 --> 00:31:48,160 چیکار کردی؟ - قهرمان شدیم لامصب - 459 00:31:48,680 --> 00:31:49,840 همینه 460 00:31:50,680 --> 00:31:51,720 اوه خدای من 461 00:31:53,280 --> 00:31:55,160 اوه خدای من، موفق شدیم 462 00:31:56,640 --> 00:31:58,240 اوه خدای من، همینه 463 00:32:00,400 --> 00:32:01,880 رتبه یک پیر، رتبه یک 464 00:32:03,960 --> 00:32:05,480 آلفاتوری، هوندا 465 00:32:06,040 --> 00:32:08,840 همه مهندسین، همه مکانیک ها هر کسی که در فنزا حضور داره 466 00:32:09,560 --> 00:32:11,280 ممنون ازتون، موفق شدیم 467 00:32:11,360 --> 00:32:12,360 موفق شدیم 468 00:32:12,960 --> 00:32:14,000 آره 469 00:32:24,520 --> 00:32:27,240 مثه همین مسابقه عالی هستی در فرمول یک 470 00:32:27,320 --> 00:32:29,760 همه پیش بینی ها میتونن عوض بشن 471 00:32:30,280 --> 00:32:31,520 خیلی خیلی سریع 472 00:32:32,800 --> 00:32:34,840 پیر کار فوق العاده ای انجام داد 473 00:32:35,360 --> 00:32:37,480 جوری رانندگی کرد که انگار چیزی برای از دست دادن نداره 474 00:32:54,120 --> 00:32:55,520 بهترینی 475 00:33:07,000 --> 00:33:11,680 خب در پایان کار گسلی، ساینز و استرول بودن 476 00:33:12,840 --> 00:33:14,440 ما پونزدهم شدیم 477 00:33:16,120 --> 00:33:17,680 اوکی، شرمنده بچه ها 478 00:33:24,720 --> 00:33:27,000 شرایط الکس کاملا واضحه 479 00:33:27,520 --> 00:33:29,480 مسابقه براش فاجعه بود 480 00:33:30,000 --> 00:33:35,320 باید الکسو ببینیم اون باید این صندلی رو بگیره و از آن خودش کنه 481 00:33:37,680 --> 00:33:39,160 ...نکته اینجاست که اگه اون 482 00:33:40,280 --> 00:33:43,520 ...میدونین باید یه نگاهی به بیرون داشته باشیم و فکر کنیم 483 00:33:43,600 --> 00:33:47,680 خب اگه الکس در گام بعدی موفق نباشه 484 00:33:47,760 --> 00:33:50,760 چه کسیو باید در کنار مکس در سال 2021 قرار بدیم؟ 485 00:33:51,560 --> 00:33:54,440 آفرین بر پیر گسلی 486 00:34:02,320 --> 00:34:04,840 لحظه ی فوق العاده ایه 487 00:34:05,440 --> 00:34:07,840 لحظه ای که من سال ها رویاشو میدیدم 488 00:34:25,840 --> 00:34:28,120 فقط به این فکر میکردم که "اوکی موفق شدیم" 489 00:34:28,840 --> 00:34:30,640 "برای اثبات خودم چکاری بیشتر از این باید انجام بدم؟" 490 00:34:44,040 --> 00:34:46,560 میدونم که در زندگی موانع زیادی وجود داره 491 00:34:48,440 --> 00:34:50,600 بعد از تنزل رتبه ردبول 492 00:34:51,600 --> 00:34:53,520 باید با چالش بزرگی رو به رو میشدم 493 00:34:56,080 --> 00:34:57,680 باید خودمو از نو میساختم 494 00:35:00,720 --> 00:35:04,560 اما این فقط سومین سالم در فرمول یک بود پس از پارسال بهتر بودم 495 00:35:07,360 --> 00:35:09,440 قراره پیر در 2021 بهتر بشه 496 00:35:09,520 --> 00:35:11,560 و در 2022 بهتر از سال قبلش 497 00:35:12,480 --> 00:35:14,240 آماده ام تا بهترینمو نشون بدم 498 00:35:16,840 --> 00:35:19,080 تا برای این تیم هر موفقیتی که بتونم رو به ارمغان بیارم 499 00:35:20,240 --> 00:35:22,720 بذار عکسمو بگیرم بعدش میتونی بری 500 00:35:22,800 --> 00:35:24,800 باید به پدر مادرم زنگ بزنم 501 00:35:24,880 --> 00:35:28,880 هنوز باهاشون صحبت نکردی؟ تف توش نمیتونم تصور کنم که الان چه حالی دارن 502 00:36:01,120 --> 00:36:11,120 موتور اسپورتیو motorsportiv.ir