1 00:00:00,316 --> 00:00:06,316 موتوراسپورتیو MotorSportiv.ir 2 00:00:08,940 --> 00:00:10,980 صبح بخیر، میامی. 3 00:00:12,140 --> 00:00:13,380 یکی دو روز با 4 00:00:13,420 --> 00:00:15,780 اولین گرندپری تو شهر دوست داشتنی مون فاصله داریم 5 00:00:15,820 --> 00:00:19,400 و در مورد شما اطلاعی ندارم ولی من رو ابرام 6 00:00:19,900 --> 00:00:22,220 - گرمه؟ خوبی؟ - من خوبم 7 00:00:22,260 --> 00:00:23,120 عالیه 8 00:00:23,160 --> 00:00:25,560 من عالیم 9 00:00:34,280 --> 00:00:36,180 هدفت تو این فصل چیه؟ 10 00:00:36,220 --> 00:00:38,320 قهرمانی جهان این هدف منه 11 00:00:41,040 --> 00:00:42,840 هی، این شگفت انگیزه 12 00:00:47,000 --> 00:00:49,420 رانندگی برای بقا، فصل؟ 13 00:00:49,460 --> 00:00:50,460 فصل 5 14 00:00:50,840 --> 00:00:51,780 عدد خوبیه 15 00:00:51,820 --> 00:00:53,140 به عنوان یه آقا 16 00:00:53,180 --> 00:00:54,800 میگم که... 17 00:00:54,860 --> 00:00:56,860 نه ببخشید از نو 18 00:00:56,920 --> 00:00:58,780 - این ماشین رویایی منه - عه؟ 19 00:00:58,820 --> 00:01:00,340 آره 20 00:01:00,880 --> 00:01:02,560 من به عنوان یه آقا... 21 00:01:04,780 --> 00:01:06,776 من به عنوان یه آقا... 22 00:01:06,800 --> 00:01:08,800 سر صحنه ساکت! 23 00:01:11,340 --> 00:01:12,980 ببند لعنتی! 24 00:01:13,020 --> 00:01:14,700 باشه ببخشید 25 00:01:14,740 --> 00:01:16,320 کارلوس از من متنفر میشه 26 00:01:23,340 --> 00:01:25,520 سلام میامی 27 00:01:25,560 --> 00:01:28,660 عصر همگی بخیر امشب چطورید؟ 28 00:01:32,060 --> 00:01:33,660 این چیه امشب 29 00:01:34,200 --> 00:01:37,060 فکر می کنم قراره یکم شبیه به افتتاحیه سوپر بول باشه 30 00:01:37,100 --> 00:01:37,940 حله 31 00:01:44,640 --> 00:01:47,660 -میترکونیم دیگه؟ - مطمئنم 32 00:01:48,260 --> 00:01:50,320 صبر کن صبر کن همه چی خوبه؟ 33 00:01:52,560 --> 00:01:54,960 متیا هنوز تو موهات رنگ خاکستری دیده نمیشه 34 00:01:55,000 --> 00:01:56,940 واضحه تو زندگیت استرس نداری 35 00:01:56,980 --> 00:01:58,640 - آره واسه همینه - آره 36 00:02:03,780 --> 00:02:05,196 - زیر آفتاب بودی؟ - ها؟ 37 00:02:05,220 --> 00:02:06,200 قرمزی 38 00:02:06,240 --> 00:02:07,260 آره میدونم 39 00:02:07,300 --> 00:02:09,020 فردا قشنگ میشم 40 00:02:10,180 --> 00:02:11,436 - چطوری؟ - خوبم 41 00:02:11,460 --> 00:02:13,580 چه جیگری شدی با این لباس 42 00:02:13,620 --> 00:02:15,860 حالا که برنده می شی لباس می پوشی و شیک می شیی 43 00:02:15,900 --> 00:02:16,780 به همین دلیله 44 00:02:16,820 --> 00:02:18,640 بهترین لباس مال لورانه 45 00:02:18,680 --> 00:02:20,120 من هنوز برنده نیستم حتی 46 00:02:20,160 --> 00:02:21,160 آره 47 00:02:22,200 --> 00:02:25,520 فصل...خیلی خوب شروع شد 48 00:02:25,544 --> 00:02:26,596 مسابقه اول بحرین 49 00:02:28,220 --> 00:02:31,200 - اول شدی - ایووول 50 00:02:31,240 --> 00:02:33,320 دقیقاً باید فصل رو اینطور شروع کنیم 51 00:02:36,480 --> 00:02:37,820 ماشین رو نگه دار 52 00:02:37,860 --> 00:02:39,540 موتور خود به خود تر زد 53 00:02:43,640 --> 00:02:47,260 رقابتی بودن یعنی بخشی از نبرد بودن 54 00:02:47,261 --> 00:02:48,276 مسابقه سوم استرالیا 55 00:02:58,240 --> 00:03:02,380 در رشته ما، در این ورزش نتیجه همه چیزه 56 00:03:06,740 --> 00:03:09,120 - حالت چطوره؟ - تو خوبی؟ همه خوبن 57 00:03:09,160 --> 00:03:12,680 - آماده ای؟ - آره فکر کنم یکم دیوونه بازیه اینجا 58 00:03:14,580 --> 00:03:18,300 فراری تو سال جاری خیلی سریع به نظر میرسه 59 00:03:18,340 --> 00:03:23,440 اونا یه ماشین عالی دارن، اونا یه ترکیب عالی دارن (رانندهاشون)، و این ناراحت کننده ست 60 00:03:23,480 --> 00:03:27,120 از اینکه ماشین تون خوب کار میکنه هیجان زده ای؟ 61 00:03:27,160 --> 00:03:28,520 - ما خوشحالیم - خوبه 62 00:03:28,560 --> 00:03:30,860 عالی! خوش به حالت 63 00:03:30,900 --> 00:03:32,116 - احساس عالیه - خیلی خوب 64 00:03:32,140 --> 00:03:34,080 این آخر هفته خیلی سریع نیستی، نه؟ 65 00:03:34,120 --> 00:03:35,560 - ما خیلی هم سریعیم - آره 66 00:03:37,340 --> 00:03:41,800 امسال بالاخره همه شرایط برای خوب کار کردن وجود داره 67 00:03:41,840 --> 00:03:44,080 هدف ما قهرمانی جهانیه 68 00:03:44,680 --> 00:03:46,796 به افتخار تیم بعدی 69 00:03:46,820 --> 00:03:49,640 برای متیا بینوتو 70 00:03:49,680 --> 00:03:53,300 و رهبر قهرمانی چارلز لکلرک 71 00:03:54,560 --> 00:03:56,280 فراری، خانم ها و آقایان 72 00:04:11,340 --> 00:04:13,160 به میامی خوش اومدید 73 00:04:14,260 --> 00:04:16,340 اولین گرندپری فرمول یک میامی 74 00:04:16,380 --> 00:04:20,980 در منطقه دیدنی شهری میامی در فلوریدا برگزار میشه 75 00:04:25,340 --> 00:04:26,960 - همه چی خوبه؟ - خوبه 76 00:04:27,000 --> 00:04:29,020 امواج خیلی بلند نیستن؟ وضعتون خوبه؟ 77 00:04:29,060 --> 00:04:31,000 - آره - خوبه 78 00:04:31,820 --> 00:04:34,420 آمریکا خیلی مهمه 79 00:04:35,380 --> 00:04:37,840 ♪ اوه، بگو آیا می تونی ببینی ♪ 80 00:04:37,880 --> 00:04:39,340 ♪ سوگند به نور سپیده دم ♪ 81 00:04:39,380 --> 00:04:42,460 ما آماده ایم تا سرود ملی آمریکا رو بخونیم 82 00:04:46,660 --> 00:04:47,660 خیلی خوبه 83 00:04:48,120 --> 00:04:55,920 من تقریباً متقاعد شدم که ما تازه در ابتدای راه هستیم 84 00:04:55,960 --> 00:04:57,260 من خیلی هیجان زده م 85 00:05:05,040 --> 00:05:07,400 همه در مورد میامی صحبت میکنن 86 00:05:07,440 --> 00:05:09,516 فکر کنم هایپ مسابقه رو میبره بالا 87 00:05:09,540 --> 00:05:11,660 تو کی هستی؟ با چی رانندگی می کنی؟ 88 00:05:11,700 --> 00:05:13,360 - من راننده دی اچ الم - پس راننده پستی 89 00:05:13,400 --> 00:05:15,180 بسته ها رو تحویل میدم چی نیاز داری؟ 90 00:05:15,840 --> 00:05:16,860 دوستت دارم 91 00:05:18,560 --> 00:05:21,140 - چطوری؟ میتونی کلاهمو امضا کنی، لطفا؟ - حتما 92 00:05:21,640 --> 00:05:23,240 دوستت دارم 93 00:05:23,280 --> 00:05:24,140 میامی باحاله 94 00:05:24,180 --> 00:05:26,280 مکانی خیلی عالی برای رفتن و مسابقه دادن 95 00:05:30,280 --> 00:05:31,856 - چطوری؟ - خوشوقتم 96 00:05:34,080 --> 00:05:36,220 این یه تجربه ست و خیلی وحشیه 97 00:05:36,260 --> 00:05:37,780 خیلی خوبه که بخشی ازش باشید 98 00:05:45,740 --> 00:05:47,816 تا حالا پلیس گرفتت؟ 99 00:05:47,840 --> 00:05:49,040 - یه بار - واقعا؟ 100 00:05:49,080 --> 00:05:50,380 آره فقط یه بار 101 00:05:50,420 --> 00:05:52,840 عکس خواستن و اجازه دادن برم 102 00:06:01,860 --> 00:06:04,660 میامی قطعا احساس خیلی خاصی داره 103 00:06:04,700 --> 00:06:06,100 اولین باره که اینجام 104 00:06:08,660 --> 00:06:09,716 حس شگفت انگیزی داره 105 00:06:09,740 --> 00:06:12,520 فراری قراره برای پیروزی بجنگه 106 00:06:12,560 --> 00:06:15,000 - حالتون چطوره؟ - سلام. همه خوبن؟ 107 00:06:15,040 --> 00:06:17,496 و فکر می‌کنم امسال فرصتی برای انجام این کار داریم 108 00:06:17,520 --> 00:06:18,740 پس باید همه چیز رو به کار بگیریم 109 00:06:18,780 --> 00:06:20,820 وقتی در اوجی افرادی زیادی هستن که ازت متنفرن 110 00:06:20,860 --> 00:06:24,760 ولی بهتره اول شروع کنیم پس امیدوارم نتیجه خوبی داشته باشیم 111 00:06:26,120 --> 00:06:30,680 میامی اونقدر مملو از طرفدارا و افراد مشهور هستش 112 00:06:30,720 --> 00:06:34,380 که فکر می‌کنید برنده شدن تو این مسابقه باید واقعاً جالب باشه 113 00:06:36,540 --> 00:06:38,180 با ورود به میامی 114 00:06:38,620 --> 00:06:42,080 من فکر می کنم باورنکردنیه که همه کارهای انجام شده رو ببینیم 115 00:06:42,120 --> 00:06:43,500 و ببینیم که چه نمایشی از آب در میاد 116 00:06:44,580 --> 00:06:46,400 ممنونم امروز موفق باشی 117 00:06:46,440 --> 00:06:48,476 - تشکر - پول پوزیشن، شماره یک 118 00:06:48,500 --> 00:06:49,680 سعی مونو میکیم 119 00:06:49,720 --> 00:06:50,660 فورزا فراری 120 00:06:52,780 --> 00:06:55,600 ما این مسئولیت رو احساس می کنیم 121 00:06:55,640 --> 00:06:59,780 ما میدونیم که آمریکایی ها میخوان 122 00:06:59,820 --> 00:07:01,860 فراری رو ببینن که مطابق با نام خودش باشه 123 00:07:02,460 --> 00:07:05,880 برنده شدن کاریه که ما انجام می دیم 124 00:07:09,260 --> 00:07:10,440 نه نه نه! 125 00:07:10,480 --> 00:07:12,020 دیوار. دیوار. دیوار 126 00:07:15,420 --> 00:07:16,260 اوه خدای من 127 00:07:16,300 --> 00:07:17,600 - خوشحال نیستش - وای. 128 00:07:18,400 --> 00:07:21,280 عصبانیه. نمیدونم شاید به خاطر دودای لاستیکم 129 00:07:22,940 --> 00:07:24,120 اونا پیست رو تمیز می کنن؟ 130 00:07:24,620 --> 00:07:26,480 - دیوونگیه، ها؟ - عجیبه، نه؟ 131 00:07:26,520 --> 00:07:27,380 عجیبه 132 00:07:27,420 --> 00:07:29,220 مثل اینکه تعداد زیادی... 133 00:07:29,260 --> 00:07:31,680 - خورده ریزه زیاد ریخته، میدونی چی میگم؟ - آره آره 134 00:07:32,360 --> 00:07:35,240 لاستیکا نابود میشن 135 00:07:37,900 --> 00:07:39,756 هیچ کس پیست رو نمیشناسه کاملا جدیده 136 00:07:39,780 --> 00:07:42,360 ولی با توجه به اونچه تاحالا در این فصل دیدیم 137 00:07:43,840 --> 00:07:47,660 این میتونه و باید جایی باشه که فراری برتر باشه 138 00:07:47,884 --> 00:07:49,884 یکشنبه مسابقه 139 00:08:07,080 --> 00:08:09,920 خیلی جذابه (یا شایدم میگه خیلی گرمه) 140 00:08:12,920 --> 00:08:19,080 فراری در ردیف اول کارلوس ساینز و چارلز لکلرک 141 00:08:22,760 --> 00:08:24,100 - سلام - سلام 142 00:08:24,140 --> 00:08:25,640 سلام. چطوری؟ از دیدنت خوشحالم 143 00:08:25,680 --> 00:08:27,360 - حال شما چطوره؟ - خیلی خوبم واقعا 144 00:08:27,400 --> 00:08:30,020 عملکرد خوب فراری برای این مسابقات عالیه 145 00:08:30,060 --> 00:08:30,900 دقیقا 146 00:08:30,940 --> 00:08:32,760 منظورم اینه که اونا فرمول یکن... 147 00:08:54,600 --> 00:08:56,320 چیکار کردی تو لعنتی 148 00:08:56,360 --> 00:08:58,600 سوپر بولیه واسه خودش 149 00:09:36,160 --> 00:09:37,000 فرانتس 150 00:09:37,040 --> 00:09:39,720 فرمول یک خطرناکه 151 00:09:41,440 --> 00:09:43,540 - حالا مسابقه داریم - مسابقه میدیم 152 00:09:43,580 --> 00:09:45,016 - بهترين ها رو برات آرزو دارم - ممنونم 153 00:10:00,780 --> 00:10:03,380 فراری خیلی قوی خواهد بود ما میدونیم 154 00:10:04,260 --> 00:10:05,680 فشار واقعا بالاست 155 00:10:05,720 --> 00:10:09,360 همه بهتون نگاه می کنن چه کار درست یا غلط انجام میدی 156 00:10:09,880 --> 00:10:11,020 و باید عملکردتو ارائه بدی 157 00:10:15,280 --> 00:10:17,020 تمرکز بیشتری پیدا میکنی 158 00:10:17,940 --> 00:10:20,080 چون یه پیست کاملاً جدیده 159 00:10:21,260 --> 00:10:23,240 این برای همه جدیده 160 00:10:23,280 --> 00:10:24,960 و واقعا ناشناخته ست 161 00:10:25,460 --> 00:10:27,580 از نظر اینکه عملکردتون چطور خواهد بود 162 00:10:29,200 --> 00:10:32,760 چارلز از نظر قهرمانی خیلی پیشروئه 163 00:10:34,080 --> 00:10:35,880 ما واقعا باید رقابتی تر باشیم 164 00:10:37,380 --> 00:10:39,380 اگه فراری در میامی پیروز شه 165 00:10:39,420 --> 00:10:42,720 وزنه سنگینی برای قهرمانی جهان میشه 166 00:10:46,500 --> 00:10:47,760 چک رادیویی 167 00:10:48,420 --> 00:10:49,800 بلند و واضحه مکس 168 00:10:51,000 --> 00:10:52,560 دو فراری در ردیف جلو 169 00:10:52,600 --> 00:10:54,760 هدف ما چارلزه 170 00:10:55,480 --> 00:10:56,920 چک رادیویی چارلز 171 00:10:56,960 --> 00:10:58,760 آره خوبه 172 00:10:59,420 --> 00:11:00,840 و چک رادیویی کارلوس 173 00:11:00,880 --> 00:11:01,880 همه چی خوبه 174 00:11:03,000 --> 00:11:05,000 کارلوس راننده خیلی با استعدادیه 175 00:11:05,040 --> 00:11:07,580 اوونجاست تا از چارلز حمایت کنه 176 00:11:07,620 --> 00:11:12,460 پس استراتژی نقش مهمی در نتیجه این مسابقه ایفا خواهد کرد 177 00:11:12,500 --> 00:11:14,880 تا امتیازات رو به چارلز نزدیک کنیم 178 00:11:14,920 --> 00:11:17,780 و واقعا خودمونو به قهرمانی برگردونیم 179 00:11:19,040 --> 00:11:19,960 موفق باشی 180 00:11:21,760 --> 00:11:25,060 هر زمان که برای رده های برتر میجنگی موشکافی بیشتری وجود داره 181 00:11:25,740 --> 00:11:27,920 و به خصوص اگه برای فراری رانندگی میکنی 182 00:11:27,960 --> 00:11:32,300 این فقط برای شما نیست بلکه برای تیفوسی های سرتاسر جهانه 183 00:11:33,840 --> 00:11:36,260 این با فشار بیشتری همراهه 184 00:11:37,020 --> 00:11:38,436 متیا اینجاس 185 00:11:38,460 --> 00:11:39,480 آماده ای؟ 186 00:11:40,740 --> 00:11:43,640 چارلز این پتانسیل رو داره که قهرمان شه 187 00:11:45,360 --> 00:11:48,100 ولی برای موفقیت مهارت های اون کافی نخواهد بود 188 00:11:48,140 --> 00:11:52,360 شما به ماشین و همچنین تیمی نیاز دارید که دست بالا رو داشته باشه 189 00:12:00,100 --> 00:12:02,140 مسابقه فشاره 190 00:12:04,580 --> 00:12:05,940 چارلز از اول شروع میکنه 191 00:12:09,020 --> 00:12:11,140 پس اگه بخوام از مکس دفاع کنم... 192 00:12:17,200 --> 00:12:20,000 من کسیم که نمیتونم یک قدم اشتباه بذارم 193 00:13:01,720 --> 00:13:04,380 لندو، لاستیک ها چطوره؟ سرعت چطوره؟ 194 00:13:04,880 --> 00:13:07,080 سریعترینش همینه الان 195 00:13:10,140 --> 00:13:12,760 دور آخر دو دهم سریعتر از لکلرک بود 196 00:13:12,800 --> 00:13:13,820 به فشارت ادامه بده 197 00:13:13,860 --> 00:13:15,180 آره آره 198 00:13:43,400 --> 00:13:44,820 کارت عالیه مکس 199 00:13:45,720 --> 00:13:51,100 ورشتپن اول لکلرک دوم ساینز سوم و پرز چهارم 200 00:13:54,280 --> 00:13:55,880 فاصله با کارلوس چقدره؟ 201 00:13:56,800 --> 00:13:58,860 0.9 202 00:13:59,420 --> 00:14:01,520 پرز 0.7 ثانیه عقب تره 203 00:14:02,120 --> 00:14:03,120 مراقب باش 204 00:14:09,020 --> 00:14:10,820 لندو، جلوت گسلی 205 00:14:10,860 --> 00:14:14,480 با آلونسو برخورد کرده پس امتیازهای بیشتری در دسترسه 206 00:14:15,500 --> 00:14:17,300 من یه مشکلی دارم 207 00:14:17,340 --> 00:14:18,680 ماشین نمی چرخه 208 00:14:27,440 --> 00:14:28,480 از مسابقه بیرون رفتم 209 00:14:29,480 --> 00:14:30,700 لعنت بهش از این بابت متاسفم 210 00:14:36,760 --> 00:14:38,520 خب مکس، ماشین ایمنی اومد 211 00:14:40,200 --> 00:14:43,360 ماشین سمت چپ متوقف شده خورده ریزه همه جای پیسته 212 00:14:46,120 --> 00:14:48,080 پیشتاز مسابقه ای 213 00:14:48,120 --> 00:14:50,260 پس شما تصمیم می گیری وقتی ماشین ایمنی هست بری پیت 214 00:14:50,300 --> 00:14:52,380 و اگه نفر دومی که پشتت هست اینکارو نکنه 215 00:14:52,420 --> 00:14:54,140 جاتو میگیره و پیشتاز میشه 216 00:14:54,180 --> 00:14:56,600 ولی شما با داشتن لاستیک های سریع تر 217 00:14:56,640 --> 00:14:59,920 برای بخش باقی مونده از مسابقه مزیت بزرگی رو به دست آوردی 218 00:15:02,820 --> 00:15:04,380 دنیل ماشین ایمنی 219 00:15:04,420 --> 00:15:06,320 میخوای بری رو لاستیک سافت؟ 220 00:15:06,360 --> 00:15:07,700 آره آره آره 221 00:15:11,080 --> 00:15:13,140 اگه پرز پیت میکنه شما هم به تعویض لاستیک فکر میکنید؟ 222 00:15:16,580 --> 00:15:19,840 با رفتن به یک مسابقه شما همه گزینه ها رو در نظر میگیری 223 00:15:19,880 --> 00:15:21,540 یک پیت استاپ یا دو پیت استاپ 224 00:15:21,580 --> 00:15:23,640 سناریوهای مختلف ماشین ایمنی 225 00:15:23,680 --> 00:15:25,360 برای اون دوره دو ساعته 226 00:15:25,960 --> 00:15:27,820 شما باید همه چیز رو در نظر بگیری 227 00:15:27,860 --> 00:15:31,220 و...روش مسلط باشید 228 00:15:32,640 --> 00:15:34,020 بیا پیت چکو 229 00:15:35,020 --> 00:15:36,020 حله 230 00:15:39,300 --> 00:15:43,200 این بهش لاستیک‌های تازه می‌ده تا حمله جدیدی رو به کارلوس ساینز انجام بده 231 00:15:58,000 --> 00:15:59,700 بیرون بمون 232 00:16:02,040 --> 00:16:04,920 ما معتقدیم که این لاستیک ها برای ری استارت خوبن 233 00:16:06,200 --> 00:16:08,640 تو پیست میمونیم 234 00:16:11,160 --> 00:16:14,300 جای تعجبه که فراری در مورد استراتژیش خیلی سریع عمل نکرد 235 00:16:14,340 --> 00:16:16,920 اونا دو ماشین اونجا دارن که در تلاش برای پیروزی مسابقن 236 00:16:18,080 --> 00:16:21,460 اگه دور بعد پیت کنیم تو کدوم رده میایم بیرون؟ 237 00:16:21,500 --> 00:16:22,500 خیلی دیر شده، نه؟ 238 00:16:23,140 --> 00:16:25,700 آره، ما نمیتونیم دور بعد پیت کنیم الان خیلی دیره 239 00:16:26,620 --> 00:16:28,540 هر دو فراری تو پیست موندن 240 00:16:30,060 --> 00:16:31,580 چه خبره؟ 241 00:16:33,580 --> 00:16:35,116 هر دو ماشینشون فرصت رو از دست دادن 242 00:16:35,140 --> 00:16:37,400 در غیر این صورت برتری قابل توجهی داشتن 243 00:16:40,340 --> 00:16:44,120 کارت خوبه فراری ها روی لاستیک هارد قدیمین 244 00:16:45,500 --> 00:16:46,520 مسابقه شروع میشه 245 00:16:49,840 --> 00:16:51,260 ماشین ایمنی تو پیت لینه 246 00:17:00,440 --> 00:17:03,220 اگه بتونی بیشتر تخت گاز بری 247 00:17:03,260 --> 00:17:04,580 مثمر ثمره 248 00:17:05,200 --> 00:17:08,180 با فراری ها تو مستقیمی رقابت میکنی 249 00:17:08,220 --> 00:17:09,480 دی ار اس فعاله 250 00:17:18,780 --> 00:17:20,120 اوه لعنتی 251 00:17:24,700 --> 00:17:27,120 چند دور دیگه با این سرعت می تونی پیش بری؟ 252 00:17:28,420 --> 00:17:30,220 بذار ببینم هیچ نظری ندارم 253 00:17:35,220 --> 00:17:36,620 سرعت خوبه مکس 254 00:17:36,660 --> 00:17:38,920 لکلرک در تقلاست فاصله زیاد شده 255 00:17:39,420 --> 00:17:43,160 رانندگی ماشین خیلی سخته 256 00:17:43,200 --> 00:17:46,220 نمیتونم از لاستیکا چسبندگی بکشم بیرون 257 00:17:46,260 --> 00:17:47,260 باشه 258 00:18:05,700 --> 00:18:08,940 مکس ورشتپن برنده میامی 259 00:18:19,000 --> 00:18:20,000 آرهههه 260 00:18:20,700 --> 00:18:22,200 چه مسابقه ای بود رفقا 261 00:18:22,240 --> 00:18:23,240 قشنگ بود 262 00:18:37,300 --> 00:18:38,360 دوم شدی 263 00:18:39,860 --> 00:18:40,860 آره 264 00:18:44,020 --> 00:18:45,020 سوم شدی 265 00:18:45,660 --> 00:18:47,560 آره انتهاش سخت بود 266 00:18:52,980 --> 00:18:54,660 خدا رو شکر فراری از دستش داد 267 00:18:56,120 --> 00:18:58,840 - فراری چیکار کرد؟ - نمیدونم. چرا... 268 00:18:59,600 --> 00:19:00,660 اگه پیت میکردن... 269 00:19:00,700 --> 00:19:03,660 یکبار فرصت پیت استاپو از دست دادن بار دومم با ساینز از دستش دادن 270 00:19:03,700 --> 00:19:06,416 من نگاهم به لکلرک بود که از کنار پیت لین رد شد و فکر کردم که جی پی اس اشتباه میکنه 271 00:19:06,440 --> 00:19:09,400 برای لکلرک سخت می شد، ولی اگه اونا پیت میکردن... 272 00:19:11,680 --> 00:19:14,860 برد برای ما در میامی یه نتیجه بزرگه 273 00:19:14,900 --> 00:19:18,340 این... باعث میشه جدول های قهرمانی خیلی سرحالتر به نظر برسن 274 00:19:20,180 --> 00:19:22,020 ما موفق شدیم به درستی انجامش بدیم 275 00:19:22,060 --> 00:19:25,420 و فراری سعی کرد خیلی ریسک نکنه 276 00:19:25,460 --> 00:19:26,600 خیلی نزدیک بود، ها؟ 277 00:19:27,120 --> 00:19:28,640 کافی نبود 278 00:19:28,680 --> 00:19:29,660 تبریک میگم 279 00:19:29,700 --> 00:19:31,840 میامی ما واقعاً به همه چیز دست پیدا کردیم 280 00:19:31,880 --> 00:19:34,380 تیم با استراتژی کارش عالی بود 281 00:19:34,420 --> 00:19:36,160 چون سوم و چهارم بودیم 282 00:19:36,780 --> 00:19:37,840 آفرین مکسی 283 00:19:39,380 --> 00:19:41,100 در مدیریت مسابقه 284 00:19:41,600 --> 00:19:44,880 اینجا در میامی، اونا چیز بیشتری از ما داشتن فقط یکم بیشتر 285 00:19:44,920 --> 00:19:48,500 چیزی برای یادگیری خواهد بود 286 00:19:49,580 --> 00:19:51,060 ما اشتباه کردیم 287 00:19:52,180 --> 00:19:56,180 ولی برای یه راننده، وقتی که اونا فرصت برنده شدن دارن و بدستش نمیارن 288 00:19:56,220 --> 00:19:57,400 همیشه سخته 289 00:19:57,440 --> 00:20:00,036 - مثبت فکر کن - دقیقا 290 00:20:00,060 --> 00:20:01,320 مثبت فکر کن 291 00:20:21,340 --> 00:20:22,740 بعد از میامی 292 00:20:22,780 --> 00:20:25,180 چیزی که در فراری آشکار میشه 293 00:20:25,900 --> 00:20:28,040 اشتباهاتی هستن که در حال رخ دادنه 294 00:20:28,540 --> 00:20:29,760 مسابقه به مسابقه 295 00:20:30,584 --> 00:20:32,584 مسابقه هفتم موناکو 296 00:20:33,040 --> 00:20:35,516 الآن همه چیز برای فراری خوب به نظر میرسه 297 00:20:35,540 --> 00:20:38,840 با کاهش بارون چارلز لکلرک گرندپری موناکو رو رهبری میکنه 298 00:20:39,940 --> 00:20:40,940 بیا پیت کارلوس 299 00:20:41,560 --> 00:20:43,120 ساینز می خواد لاستیک عوض کنه 300 00:20:43,160 --> 00:20:46,000 یه دقیقه صبر کن چارلز لکلرک هم وارد میشه؟ 301 00:20:46,040 --> 00:20:48,400 - بیا پپت - باشه 302 00:20:49,160 --> 00:20:50,600 بیرون بمون بیرون 303 00:20:50,640 --> 00:20:52,420 لعنتی لعنتی 304 00:20:52,460 --> 00:20:54,260 چرا؟ چیکار می کنی؟ 305 00:20:54,300 --> 00:20:56,820 اون حالا پیشتازی مسابقه رو از دست داده 306 00:20:56,860 --> 00:20:59,980 ردبول برنده مسابقه موناکو شد 307 00:21:00,600 --> 00:21:01,560 چارلز لکلرک 308 00:21:01,600 --> 00:21:03,760 بعد از این همه ماجرا حتی روی سکو هم نیست 309 00:21:04,140 --> 00:21:06,320 حرفی ندارم 310 00:21:07,240 --> 00:21:08,820 نباید این کارو بکنیم 311 00:21:08,860 --> 00:21:10,860 - چارلز - ما نمیتونیم این کارو بکنیم 312 00:21:11,640 --> 00:21:17,240 فراری بهترین فرصت خودش رو برای رقابت قهرمانی جهان در یه نسل به دست آورده 313 00:21:17,280 --> 00:21:19,120 ولی اونو دور میندازن 314 00:21:20,720 --> 00:21:23,560 اگه نتونن تصمیمات بهتری بگیرن 315 00:21:25,640 --> 00:21:28,740 ما روی کاری که باید انجام بدیم متمرکز می‌مونیم 316 00:21:29,240 --> 00:21:31,480 و اینکه بدونیم که داریم اشتباه می کنیم 317 00:21:32,020 --> 00:21:33,580 چارلز داشت دیوونه میشد 318 00:21:34,060 --> 00:21:36,740 اونا واقعاً گند زدن بهش گفتن: بیا پیت، بیرون بمون 319 00:21:36,780 --> 00:21:39,840 - گیج شدن؟ چه خبر بود؟ - گیج شدن 320 00:21:39,880 --> 00:21:42,120 فکر کنم بخاطر استراتژی بود 321 00:21:42,620 --> 00:21:46,000 در نهایت مدیر تیم مسئول استراتژیه 322 00:21:46,500 --> 00:21:50,920 و اگه استراتژی اشتباه پیش بره برای یه مدیر تیم خیلی دردناکه 323 00:21:50,944 --> 00:21:52,636 مسابقه هشتم باکو 324 00:21:52,660 --> 00:21:54,900 پیشتاز مسابقه، چارلز لکلرک 325 00:21:55,820 --> 00:21:57,780 موتور مشکل پیدا کرده 326 00:21:58,800 --> 00:22:02,420 ماشین رو نگه دار 327 00:22:02,460 --> 00:22:05,460 ناامیدی تلخ برای مردی که مسابقه رو رهبری میکنه 328 00:22:05,500 --> 00:22:07,040 همه چیز برای فراری تموم شده 329 00:22:07,800 --> 00:22:10,820 مکس ورشتپن برنده گرندپری آذربایجان شد 330 00:22:10,860 --> 00:22:13,040 یه روز عالی دیگه برای ردبول 331 00:22:13,600 --> 00:22:15,840 و فصل لکلرک رو به پایانه 332 00:22:16,340 --> 00:22:19,300 فراری قطعا در حال حاضر دوران سختی رو سپری میکنه 333 00:22:19,340 --> 00:22:21,580 ولی من از اینکه اونا این مشکلات رو داشتن سپاسگزارم 334 00:22:21,620 --> 00:22:24,800 چون ما مجبور بودیم از بدشانسی اونا استفاده کنیم 335 00:22:24,840 --> 00:22:28,060 و باید به اعمال فشار رو اونا ادامه بدیم 336 00:22:28,061 --> 00:22:30,516 (مسابقه نهم مونترال کانادا) ما اینجا تحت شرایط ماشین ایمنی مجازی هستیم 337 00:22:30,540 --> 00:22:33,200 و تصمیم هوشمندانه ردبول برای تعویض لاستیک 338 00:22:35,400 --> 00:22:37,540 هر چند ساینز و لکلرک بیرون میمونن 339 00:22:37,580 --> 00:22:39,740 اونا شانس یه پیت استاپ بدون هزینه رو از دست دادن 340 00:22:39,780 --> 00:22:43,080 این دقیقاً همون اشتباهیه که اونا در میامی مرتکب شدن 341 00:22:44,740 --> 00:22:45,740 میتونی فشار بیاری 342 00:22:47,120 --> 00:22:48,360 داریم میارم 343 00:22:49,780 --> 00:22:52,140 چسبندگی ندارم خیلی بده 344 00:22:52,960 --> 00:22:55,720 مکس ورشتپن اول میشه 345 00:22:55,760 --> 00:22:58,400 یه بار دیگه نا امیدی برای فراری 346 00:22:58,440 --> 00:23:00,040 ردبول در صدر 347 00:23:00,080 --> 00:23:05,000 و بار سنگینی روی شونه های متیا بینوتو خواهد بود 348 00:23:07,040 --> 00:23:09,820 حال و هوای فراری به طور کلی چطوره؟ 349 00:23:10,860 --> 00:23:13,140 فضای سختی هستش 350 00:23:13,180 --> 00:23:16,380 فضایی که سنگین هم هست فضای نگرانی 351 00:23:16,420 --> 00:23:19,660 انتقادات زیادی از تیم و مهدسای پیت وال وجود داره 352 00:23:19,700 --> 00:23:21,560 و خواسته هایی برای تغییر همه چیز وجود داره 353 00:23:22,060 --> 00:23:24,560 و تیم واقعاً این انتقاد رو احساس میکنه 354 00:23:37,300 --> 00:23:38,620 پس کی بازی میکنه 355 00:23:39,160 --> 00:23:42,440 لندو و چارلز؟ 356 00:23:42,480 --> 00:23:44,520 - لندو امروز گلف بازی نمی کنه؟ - نه 357 00:23:47,940 --> 00:23:50,000 من و لندو، چارلز، کاکو؟ 358 00:23:50,040 --> 00:23:51,996 - یه بار دیگه؟ - باشه بزن بریم 359 00:23:53,560 --> 00:23:55,220 - آروم باش - لندو نوریس 360 00:23:56,360 --> 00:23:57,860 من این یکیو نمیبازم 361 00:24:00,540 --> 00:24:02,660 واقعا شروع خوبی بود 362 00:24:02,700 --> 00:24:04,700 ولی فصل خسته کننده ای بود 363 00:24:04,740 --> 00:24:07,620 ما باید بهتر شیم به خصوص با استراتژی 364 00:24:08,620 --> 00:24:12,600 من سعی کردم احساساتم رو کنترل کنم 365 00:24:13,160 --> 00:24:15,520 ولی واقعا راضی نیستم 366 00:24:24,980 --> 00:24:28,060 بیش از دو یا سه مسابقه بدون عقبگرد وجود نداره 367 00:24:29,100 --> 00:24:32,580 این... این مزخرفه وحشتناکه 368 00:24:35,480 --> 00:24:37,420 تنها راننده ردبول اینجا (پدر کارلوس ساینز راننده رالی) 369 00:24:37,460 --> 00:24:38,560 بهش نگاه کنید 370 00:24:40,880 --> 00:24:44,700 این احتمالاً یکی از سخت ترین فصل ها برای فراری بوده 371 00:24:44,740 --> 00:24:47,700 ولی احساس شخصی من 372 00:24:47,740 --> 00:24:52,140 اینه که اگه کسی بتونه به سرعت همه چیز رو تغییر بده 373 00:24:52,800 --> 00:24:53,940 کارلوسه 374 00:24:54,940 --> 00:24:56,120 دوران اونه 375 00:25:00,940 --> 00:25:02,680 من با لندو بازی می کنم 376 00:25:03,380 --> 00:25:05,600 من 149 مسابقه داشتم 377 00:25:05,640 --> 00:25:07,420 وقتشه که اولین برد خودم رو کسب کنم 378 00:25:07,460 --> 00:25:09,380 یه راننده فرمول یک همیشه خودخواهه 379 00:25:09,420 --> 00:25:11,520 همیشه به فکر منافع خودشه 380 00:25:11,560 --> 00:25:13,400 با کارلوس برنده می شیم 381 00:25:15,640 --> 00:25:16,700 اگه برگرده 382 00:25:17,200 --> 00:25:19,200 خیلی عصبانی بود 383 00:25:19,740 --> 00:25:21,340 اون خیل بازنده بدیه 384 00:25:22,720 --> 00:25:25,880 من میتونم تصمیم درستی بگیرم و به خودم اعتماد کنم 385 00:25:27,040 --> 00:25:28,460 من اسپانیاییم 386 00:25:28,500 --> 00:25:30,640 میرم رو مود کامل لاتینی 387 00:25:34,664 --> 00:25:38,164 سیلورستون بریتانیا 388 00:25:38,188 --> 00:25:40,188 شنبه تعیین خط 389 00:25:50,560 --> 00:25:51,960 پیش بینی آب و هوا چیه؟ 390 00:25:52,460 --> 00:25:53,920 همونطور که می بینی بارون بیشتر میشه 391 00:26:02,400 --> 00:26:04,040 سنگین تر و سنگین تر میشه 392 00:26:05,520 --> 00:26:07,200 داره خیلی سخت میشه 393 00:26:11,080 --> 00:26:12,640 چسبندگی ندارم 394 00:26:24,360 --> 00:26:25,880 فقط به فشار ادامه بده 395 00:26:28,820 --> 00:26:31,340 خب فعلا اولی 396 00:26:41,260 --> 00:26:42,940 دور خراب شد، نه؟ 397 00:26:42,980 --> 00:26:44,520 آره 398 00:26:50,000 --> 00:26:51,880 من حالا این دور فشار میارم 399 00:26:57,180 --> 00:26:58,360 به فشار ادامه بده 400 00:27:04,320 --> 00:27:06,440 اول شدی عزیزم آفرین 401 00:27:06,480 --> 00:27:09,680 انتظار اینو نداشتم 402 00:27:09,720 --> 00:27:10,740 عالی بود 403 00:27:10,780 --> 00:27:12,120 باید بوده باشه 404 00:27:12,160 --> 00:27:16,960 برای اولین بار در فرمول یک کارلوس ساینز پول پوزیشن خواهد داشت 405 00:27:17,880 --> 00:27:19,200 کجام؟ 406 00:27:19,700 --> 00:27:20,900 سوم شدی 407 00:27:22,100 --> 00:27:23,600 لعنت به این کار 408 00:27:37,740 --> 00:27:40,620 اولین پول پوزیشنش تو سیلورستون اونم تو پیست خیس 409 00:27:47,820 --> 00:27:50,340 فقط چند کلمه بگم در مورد امروز 410 00:27:51,200 --> 00:27:54,740 کارلوس سخت ترین قسمت هنوز مونده 411 00:27:56,360 --> 00:28:00,320 این یه لحظه مهم در دوران حرفه ایشه چون به خط یک شروع مسابقه میرسه 412 00:28:01,300 --> 00:28:02,920 مسابقه خیلی فشرده ای خواهد بود 413 00:28:02,960 --> 00:28:05,820 اونچه مهمه اشتباه کردن یا اجتناب ازشه 414 00:28:08,260 --> 00:28:11,820 ول هدف ما قهرمانی جهانه 415 00:28:15,300 --> 00:28:17,840 باید با چنگ و دندون بگیریمش قبلا هم گفتیم 416 00:28:18,400 --> 00:28:19,400 من روی شما حساب می کنم 417 00:28:23,540 --> 00:28:25,040 یکشنبه مسابقه 418 00:28:40,900 --> 00:28:41,900 نمیتونم این کارو بکنم 419 00:28:42,260 --> 00:28:43,100 - خوبی؟ - آره 420 00:28:43,140 --> 00:28:45,400 تبریک میگم کارت درسته 421 00:28:45,440 --> 00:28:46,280 ممنونم 422 00:29:04,260 --> 00:29:05,960 سیلورستون پیستیه که عاشقشم 423 00:29:06,600 --> 00:29:09,000 قطعا برای مونده ما تو رقابت قهرمانی مهمه 424 00:29:09,040 --> 00:29:11,860 من با مکس رقابت میکنم 425 00:29:11,900 --> 00:29:14,800 و یک اشتباه در این مرحله خیلی گرون تموم میشه 426 00:29:32,060 --> 00:29:34,080 اولین باره که از پول پوزیشن استارت میزنم 427 00:29:35,140 --> 00:29:36,160 ده ثانیه 428 00:29:37,120 --> 00:29:40,600 و به نظرم که ما شانس خیلی خوبی برای بردن داریم 429 00:30:25,020 --> 00:30:26,436 - لعنتی - خوبی؟ 430 00:30:26,460 --> 00:30:27,800 آره من خوبم 431 00:30:28,460 --> 00:30:30,960 پرچم قرمز. پرچم قرمز 432 00:30:31,780 --> 00:30:33,220 همه خوبن؟ 433 00:30:36,440 --> 00:30:37,780 واقعا بد بود، نه؟ 434 00:30:38,840 --> 00:30:40,340 بد بود ولی اون خوبه 435 00:30:45,000 --> 00:30:46,560 دوباره استارت میزنیم؟ 436 00:30:47,640 --> 00:30:48,660 می پرسیم 437 00:30:49,500 --> 00:30:50,876 الان استارت چطور میشه؟ 438 00:30:50,900 --> 00:30:53,580 - برمی گردیم به جایی که بودیم - پس فقط یه ری استارته 439 00:30:54,620 --> 00:30:57,340 کارلوس ساینز برای دومین بار از پول پوزیشن استارت میزنه 440 00:30:58,340 --> 00:31:02,060 پرچم قرمز در دور یک به معنای شروع مجدد در همون رده هاست 441 00:31:02,100 --> 00:31:05,400 ولی تیم ها کمی زمان برای تجدید نظر در استراتژی استارت خود دارن 442 00:31:05,440 --> 00:31:07,940 شاید ساینز بره روی لاستیک سافت 443 00:31:08,600 --> 00:31:09,440 ممکنه 444 00:31:09,480 --> 00:31:11,140 اونا ممکنه کارلوس رو قربانی کنن 445 00:31:11,760 --> 00:31:13,120 همه چیز به لکلرک بستگی داره 446 00:31:18,620 --> 00:31:20,876 شما باید دوباره اون انرژی رو تقویت کنید 447 00:31:20,900 --> 00:31:22,800 و ذهن خودتون رو به حالت تمرکز برگردونید 448 00:31:24,040 --> 00:31:26,260 اولین باره که از خط یک شروع می کنم 449 00:31:26,300 --> 00:31:29,880 و خط یک من حدود 100 متر دووم آورد 450 00:31:30,500 --> 00:31:32,260 چقدر وقت داریم؟ 451 00:31:33,040 --> 00:31:35,260 ما هنوز نمیدونیم در حال بررسی هستیم 452 00:31:35,300 --> 00:31:37,680 حداقل 14، 15 دقیقه 453 00:31:44,980 --> 00:31:51,460 من همیشه ترجیح می‌دم داخل ماشین باشم تا بیرون ماشین، چون داخل صندلیم راحت ترم 454 00:31:51,500 --> 00:31:53,020 سر و صدا نیست 455 00:31:54,300 --> 00:31:55,700 میتونم متمرکز بمونم 456 00:32:04,700 --> 00:32:06,180 نیازه همه حواسمو جمع کنم 457 00:32:20,060 --> 00:32:21,940 زندگی به من فرصتی دوباره داده 458 00:32:22,440 --> 00:32:26,240 باید مطمئن شم که مکس دیگه از من سبقت نمیگیره 459 00:32:28,500 --> 00:32:31,340 - چک رادیویی. صدام رو می شنوی؟ - آره، همه چیز خوبه 460 00:32:31,380 --> 00:32:32,840 روی چراغ ها تمرکز کن 461 00:32:32,880 --> 00:32:34,160 نهایت تلاشم رو میکنم 462 00:32:57,800 --> 00:32:59,940 منو به سمت دیوار پیت هل دادن 463 00:33:23,080 --> 00:33:25,000 ورشتاپن یک ثانیه عقبته 464 00:33:27,280 --> 00:33:29,260 دی آر اس داری 0.9 465 00:33:31,000 --> 00:33:32,400 ورشتپن 0.8 عقب تره 466 00:33:45,980 --> 00:33:48,480 من کم فرمونی داشتم مجبور شدم خیلی زور بزنم 467 00:33:49,020 --> 00:33:52,600 اگه کارلوس در تقلاست زمان از دست ندیم (بذارید سبقت بگیرم) 468 00:33:59,280 --> 00:34:01,360 فکر کنم پنچر شدم 469 00:34:04,940 --> 00:34:06,340 ما پنچری نمی بینیم 470 00:34:06,380 --> 00:34:08,640 یه چیزی هستش دیگه این مزخرفو چک کن 471 00:34:09,140 --> 00:34:11,480 پنچری ورشتپن 472 00:34:19,440 --> 00:34:20,560 باید بیام پیت 473 00:34:21,840 --> 00:34:22,840 حله 474 00:34:30,800 --> 00:34:34,220 زمان دور چارلز 32.0 و حالا سریعتره 475 00:34:34,960 --> 00:34:38,060 اگه کارلوس بتونه یکم بیشتر فشار بیاره فاصله بیشتری باز میکنیم 476 00:34:38,700 --> 00:34:40,820 باید فشار بیاری 477 00:34:41,420 --> 00:34:42,880 فشار میارم 478 00:34:45,080 --> 00:34:48,080 رقابت کنیم یا نه؟ 479 00:34:53,380 --> 00:34:54,660 میتونید رقابت کنید 480 00:34:57,720 --> 00:35:00,120 باید بیشتر فشار بیاری 481 00:35:02,240 --> 00:35:04,880 نزدیک که می شم لاستیک ها رو حس می کنم 482 00:35:05,420 --> 00:35:06,900 باید بیشتر فشار بیاری 483 00:35:06,940 --> 00:35:08,540 کم فرمونی دارم 484 00:35:10,680 --> 00:35:12,380 یه کاری بکن لطفا 485 00:35:12,420 --> 00:35:14,020 من میتونم سریعتر برم بچه ها 486 00:35:14,720 --> 00:35:18,140 زمان هدف 32.2، در غیر این صورت رده ها رو عوض میکنیم 487 00:35:18,680 --> 00:35:19,800 باشه یک دور دیگه 488 00:35:20,300 --> 00:35:21,380 اوه خدای من 489 00:35:22,200 --> 00:35:23,480 داریم زمان از دست میدیم 490 00:35:23,520 --> 00:35:25,840 الان دارم مسابقم رو به فنا میدم 491 00:35:25,880 --> 00:35:27,100 گرفتم 492 00:35:29,820 --> 00:35:32,740 به اندازه ی کافی خوب نیست رده ها رو عوض میکنیم 493 00:35:56,760 --> 00:35:59,780 اکون قبل از پیچ نهم جایی که تو هستی کند شده 494 00:36:00,320 --> 00:36:01,560 من یه مشکلی دارم بچه ها 495 00:36:02,580 --> 00:36:04,080 نمیتونم از پیچ خارج شم 496 00:36:05,880 --> 00:36:07,860 اکون قبل از پیچ نهم متوقف شده 497 00:36:14,180 --> 00:36:15,300 ماشین ایمنی 498 00:36:18,340 --> 00:36:20,340 بیرون بمون 499 00:36:23,320 --> 00:36:24,460 بیا پیت کارلوس 500 00:36:24,500 --> 00:36:26,280 همیلتون از پشت سر میاد 501 00:36:28,480 --> 00:36:32,420 فراری تصمیم گرفت رهبر مسابقه لکلرک رو با لاستیک های قدیمی بیرون نگه داره 502 00:36:32,460 --> 00:36:33,940 به امید اینکه فاصله رو حفظ کنه 503 00:36:33,980 --> 00:36:37,480 اونا ساینز رو از رتبه دوم برای لاستیک تازه آوردن پیت 504 00:36:41,220 --> 00:36:42,400 متیا رئیسه 505 00:36:42,900 --> 00:36:46,360 این متیاست که در مورد دستورات تیمی تصمیم میگیره 506 00:36:46,400 --> 00:36:50,980 اون انتخاب میکنه که چی برای تیم مناسبه و ما فقط باید باهاش کنار بیاییم 507 00:36:51,020 --> 00:36:53,896 هیچ استثنایی وجود نداره که بتونی اون رو نادیده بگیری و کاری رو انجام بدی که... 508 00:36:53,920 --> 00:36:57,360 وجود... هیچ استثنایی برای اجتناب ازش وجود نداره، نه 509 00:36:58,680 --> 00:37:01,880 پس ساینز و همیلتون با سافت نو پشتتن 510 00:37:01,920 --> 00:37:04,120 میتونیم پیت کنیم یا خیلی دیر شده؟ 511 00:37:04,620 --> 00:37:05,700 الان خیلی دیره 512 00:37:07,120 --> 00:37:08,120 سخت میشه 513 00:37:20,840 --> 00:37:22,440 پیست الان بازه 514 00:37:22,480 --> 00:37:24,240 فکر میکنم دور بعدی شروع مجدد مسابقس 515 00:37:26,320 --> 00:37:28,740 بچه ها من خیلی سریعتر از چارلزم 516 00:37:29,540 --> 00:37:32,920 دستور اینه که به اندازه ده ماشین تا چارلز فاصله بندازی 517 00:37:32,960 --> 00:37:34,560 به عنوان فضای تنفس 518 00:37:45,420 --> 00:37:48,380 من خودم رو نسبتا خونسرد میدونم 519 00:37:49,100 --> 00:37:53,300 وقتی این رو به من گفتن پنج ثانیه همه چیز از ذهنم گذشت 520 00:37:55,740 --> 00:37:57,920 با باز کردن فاصله ده ماشین تا چارلز 521 00:37:58,420 --> 00:38:02,480 اولین شانس من برای برنده شدن در مسابقه از بین میره 522 00:38:02,520 --> 00:38:04,760 نه تنها برد من بلکه برد فراری 523 00:38:04,800 --> 00:38:08,620 به ساینز گفته میشه که اولویت دفاع از همیلتونه 524 00:38:10,540 --> 00:38:14,920 فکر می کنم اولویت اینه که به اعتقاداتم وفادار بمونم 525 00:38:15,940 --> 00:38:19,440 بچه ها من از طرف همیلتون تحت فشارم لطفا این چیزها رو نخواید 526 00:38:20,620 --> 00:38:21,980 لطفا لطفا 527 00:38:26,280 --> 00:38:29,980 بهترین کاری که میتونم انجام بدم اینه که به جای دفاع در حمله باشم 528 00:38:31,700 --> 00:38:34,140 چیزای من درآوردی در نیارید 529 00:38:35,760 --> 00:38:37,100 من تحت فشارم بچه ها 530 00:38:37,600 --> 00:38:39,700 به من اعتماد کنید چیزهای بیشتری برای از دست دادن وجود داره. 531 00:38:53,800 --> 00:38:54,820 لعنتی 532 00:39:15,680 --> 00:39:16,720 دی آر اس فعاله 533 00:39:17,220 --> 00:39:18,480 بریم لکلرک رو بگیریم 534 00:39:45,660 --> 00:39:46,780 چقدر مونده؟ 535 00:39:47,360 --> 00:39:48,360 سه دور باقی مونده 536 00:39:49,120 --> 00:39:50,580 بدون ریسک ماشینو سالم برسون 537 00:39:50,620 --> 00:39:52,000 هیچ کس سریعتر ازت نیست 538 00:39:52,900 --> 00:39:53,900 فهمیدم 539 00:40:17,360 --> 00:40:22,240 کارلوس ساینز برای اولین بار در فرمول یک پیروز شد 540 00:40:22,780 --> 00:40:26,560 انجامش داشتیم اررررره 541 00:40:30,400 --> 00:40:33,940 توضیحش یا بیانش در قالب کلمات خیلی دشواره 542 00:40:33,980 --> 00:40:37,440 آخرین راننده اسپانیایی که در یک مسابقه پیروز شده فرناندو بود 543 00:40:37,480 --> 00:40:39,220 و تو ده سالگی الگوی من بود 544 00:40:40,080 --> 00:40:42,840 این کارو برای فراری در سیلورستون انجام دادم 545 00:40:43,580 --> 00:40:45,480 نمی تونید تصور کنید چه حسی داره 546 00:40:47,080 --> 00:40:49,100 این یه برد برای فراریه 547 00:40:49,140 --> 00:40:52,060 ولی یه ضربه دیگه در امید چارلز لکلرک 548 00:40:52,100 --> 00:40:53,200 برای قهرمانی 549 00:40:53,920 --> 00:40:54,940 اوه خدای من 550 00:40:55,340 --> 00:40:56,360 تف توش 551 00:40:57,020 --> 00:40:58,100 بچه ها... 552 00:40:58,140 --> 00:41:00,220 به هر حال از پیروزی لذت ببرید 553 00:41:33,380 --> 00:41:35,360 تموم سال هایی که در فرمول یک بودی 554 00:41:35,400 --> 00:41:38,080 تموم سال هایی که برای رسیدن به فرمول یک تلاش کردی 555 00:41:41,880 --> 00:41:46,300 فقط اون حس موفقیت که توصیفش غیرممکنه 556 00:41:52,680 --> 00:41:54,360 من یه مسابقه رو بردم لعنتی 557 00:42:03,360 --> 00:42:05,120 - آفرین، کارلوس - دهنت سرویس 558 00:42:05,160 --> 00:42:07,096 -خیلی خوشحالم برات - آفرین کارلوس. 559 00:42:07,120 --> 00:42:08,460 من برات خیلی خوشحالم 560 00:42:10,640 --> 00:42:12,176 - تو لیاقتشو داری رفیق - ممنون 561 00:42:12,200 --> 00:42:13,580 - خوشحالم که دیدم - فدات 562 00:42:17,920 --> 00:42:21,460 میدونم که در پایان مسابقه چارلز خیلی.... 563 00:42:22,840 --> 00:42:25,440 ناراحت خیلی ناراضی بود 564 00:42:25,480 --> 00:42:28,220 چون مسابقه خیلی خوبی داشت 565 00:42:28,260 --> 00:42:31,340 و در نهایت اون به نتیجه میرسه 566 00:42:31,380 --> 00:42:34,520 این اولین بار نبود و باز هم ناامید کننده بود 567 00:42:35,140 --> 00:42:39,900 و باید بگم، ما تصمیم گرفتیم که چارلز رو بیرون نگه داریم تا رده رو حفظ کنیم 568 00:42:39,940 --> 00:42:43,040 ما متقاعد شده بودیم که حتی با لاستیک های هارد 569 00:42:43,080 --> 00:42:47,120 اون میتونه موقعیت خودش رو در مسابقه حفظ که و برای پیروزی تلاش کنه 570 00:42:47,160 --> 00:42:48,960 اینطوری نشد به شکل بدی پیش رفت 571 00:42:49,000 --> 00:42:52,560 این دومین باره با موناکو 572 00:42:52,600 --> 00:42:55,300 من موافق نیستم 573 00:42:55,800 --> 00:42:57,780 دو بار چی؟ ما تصمیم درستی گرفتیم 574 00:42:57,820 --> 00:43:01,220 ما نمیدونیم که اگه اوضاع به طرز دیگه ای اتفاق می افتاد، چطور می شد 575 00:43:01,260 --> 00:43:03,800 کی میگه که اگه میومد پیت استاپ برنده میشد؟ 576 00:43:04,420 --> 00:43:06,540 اونا استراتژی لکلرک رو خراب کردن 577 00:43:06,580 --> 00:43:08,556 - باید هر دو رو میاوردن پیت - آره 578 00:43:08,580 --> 00:43:11,440 چون حتی اگه همیلتون بیرون می موند روی لاستیک قدیمی بود 579 00:43:12,360 --> 00:43:15,020 ولی بعد از اون به رانندها اجازه میدادن اینطور رقابت کنن؟ 580 00:43:17,400 --> 00:43:18,400 آفرین رفیق 581 00:43:19,160 --> 00:43:20,956 فراری ها برای اولین بار با این موضوع روبرو میشن 582 00:43:20,980 --> 00:43:23,480 که تخم مرغاشونو تو سبد کدوم راننده بذارن؟ 583 00:43:23,520 --> 00:43:27,320 چارلز بزرگترین شانس اونا برای بردن رقابت با مکسه 584 00:43:27,360 --> 00:43:31,200 ولی اونا باید به عنوان یه تیم این تصمیم استراتژیک رو بگیرن 585 00:43:38,040 --> 00:43:41,940 چه روزی بود برای فراری ولی اونا با ماشین اشتباه پیروز شدن 586 00:43:41,980 --> 00:43:44,600 در فراری، شماره یک وجود نداره 587 00:43:44,640 --> 00:43:49,020 چون هر دو راننده ما آرزوی قهرمانی دارن 588 00:43:49,060 --> 00:43:55,900 نیازی به تعیین شماره 1 نیست چون اگه راننده بهترین باشه، خودکار تعیین میشه 589 00:43:56,780 --> 00:44:00,460 ما میدونیم که داریم اشتباه می کنیم 590 00:44:00,500 --> 00:44:06,400 ولی وظیفه ما همچنان بر بهتر شدنه 591 00:44:06,440 --> 00:44:10,620 و بعد از اون پتانسیل رو در نیم فصل دوم به حداکثر برسونیم 592 00:44:10,644 --> 00:44:17,644 موتوراسپورتیو MotorSportiv.ir